چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۸:۱۹
۰ نفر

مدیرکل دفتر پیشگیری و امور اعتیاد سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه طی سال گذشته 539 مهدکودک تحت آموزش‌های مربوط به پیشگیری از اعتیاد قرار گرفتند، گفت:

امسال چنین آموزش‌هایی در مهدهای کودک مناطق محروم و آسیب‌خیز داده می‌شود. فرهاد اقطار در گفت‌وگو با ایلنا، خاطر نشان کرد: هدف اصلی برای ارائه چنین آموزش‌هایی، بالا بردن قدرت نه‌گفتن در کودکان و درگیر‌کردن کودکان کم‌سن و سال در چرخه آموزش‌های ارائه شده در این زمینه به والدین و کارکنان مهدهای کودک است.

او افزود: سال گذشته با تحت پوشش قرار دادن 250کودک در 539 مهدکودک، آموزش‌های مربوط به پیشگیری از اعتیاد ارائه شد که طی این پروسه والدین و کارکنان مهدهای کودک نیز تحت آموزش قرار گرفتند و از آن استقبال کردند.

مدیرکل دفتر پیشگیری و امور اعتیاد سازمان بهزیستی کشور با اشاره به آسیب‌خیز بودن برخی محلات و روستاها ادامه داد: درصورت تأمین اعتبار می‌توانیم امسال 2 هزار مهدکودک در مناطق محروم و آسیب‌خیز را نیز تحت پوشش آموزش‌های مربوط به پیشگیری از اعتیاد قرار دهیم. به گفته اقطار با دادن آموزش‌های مربوط به مهارت‌های زندگی و سایر آموزش‌ها نه تنها قدرت نه گفتن در کودکان بالا می‌رود بلکه پیرو آن قدرت نه شنیدن در خانواده‌ها نیز به‌وجود می‌آید.

کد خبر 109323

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز