سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۵:۴۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: با برنامه‌های ریزی‌های انجام شده، تا پایان سال 89، 600 جایگاه cng در مناطق مختلف کشور احداث می‌شود.

به گزارش واحد مرکزی خبر، فرید عامری در مصاحبه با رادیو تجارت افزود: تعداد جایگاه های سوخت cng از ابتدای امسال از 1191 جایگاه به 1295 جایگاه افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: رویکرد ما برای افزایش جایگاه ها، صرفا در نقاطی است که با کمبود جایگاه مواجهیم که عمده ترین مناطق، کلان شهرها هستند.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: امیدواریم با توجه به مذاکرات صورت گرفته با شهرداری ها برای واگذاری زمین جایگاه های سوخت، شرایط سوخت رسانی cng در کشور به شرایط طبیعی برگردد.

وی درباره جایگاه های فرآورده های نفتی نیز گفت: در این زمینه شرایط بسیار خوبی داریم به طوری که هم اکنون بیش از 2850 جایگاه عرضه سوخت در سطح کشور فعال است و تا پایان سال حدود 300 جایگاه دیگر اضافه خواهد شد.

عامری با بیان این که در بیشتر استان های کشور شرایط جایگاه های بنزین مطلوب است، گفت: با تمهیداتی که اندیشیده‌ایم، تا پایان امسال حداقل 20 جایگاه جدید در شهر تهران احداث می‌شود.

کد خبر 109183

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز