همشهری آنلاین: مواد اولیه تولید هروئین که از چین به کشور قاچاق شده بود شناسایی و ضبط شد

به گزارش مهر رئیس پلیس مواد مخدر استان هرمزگان گفت: پس از شناسایی و سیر مراحل قانونی با حضور نماینده رسمی صاحب کالا و هماهنگی مقام قضایی یک کانتیر مورد نظر که از چین وارد کشور شده بود فک پلمپ و مواد پیش ساز مواد مخدر هروئین کشف و ضبط شد.

سرهنگ امیر رضایی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در این باره گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از کسب خبر مبنی بر ورود محموله پیش ساز مواد مخدر از نوع اسید استیل کلراید از طریق یکی از اسکله های بندرعباس، موضوع را به صورت ویژه پی گیری کرد.

وی افزود: ماموران پس از یک هفته انجام کار اطلاعاتی و با استفاده از شگردهای خاص پلیسی و تعقیب و مراقبت های ویژه و بررسی صحت و صقم موضوع، با هماهنگی مقام قضایی نهایتا کانتیر مورد نظر را که از چین وارد کشور شده بود شناسایی و پس از سیر مراحل قانونی و با حضور نماینده رسمی صاحب کالا نسبت به فک پلمپ کانتیر اقدام کردند.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان در ادامه با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به یگان منتقل شد، بیان کرد: در بازرسی دقیق از این کانتینر تعداد 80 بشکه 200 لیتری شامل 16 هزار لیتر محموله مشکوک به اسید استیل کلراید "مواد پیش ساز مواد مخدر هروئین" کشف و ضبط شد.

کد خبر 109068

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز