مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۹:۱۱
۰ نفر

گروه شهری: مراسم افتتاح مجموعه تالارهای گل یاس که برای برگزاری مراسم ازدواج به طور رایگان در اختیار زوج‌های جوان قرار می‌گیرند، با حضور معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران همزمان با جشن نگین آفرینش در منطقه 19 برگزار شد

در این مراسم، محمدهادی ایازی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به اولویت مدیریت شهری درخصوص مسائل فرهنگی اشاره کرد و گفت: تمامی دولتمردان و مدیران نهادهای دولتی وظیفه دارند به جوانان کمک کرده و زمینه تسهیل مشکلات آنان را فراهم کنند.

وی با تاکید بر توجه ویژه شهرداری تهران به مناطق جنوبی تصریح کرد: رویکرد ما این است که بر مبنای طرح تفصیلی جدید، فضایی را در مناطق جنوبی ایجاد کنیم تا برای مردم با استفاده از فرصت‌های پیش آمده تولید ثروت شود و با در نظر گرفتن این رویکرد پروژه ساخت مجموعه تالارهای گل یاس انجام شد.

ایازی با تاکید بر اینکه مهم‌ترین دغدغه مدیران در پایتخت باید مسائل فرهنگی و اجتماعی باشد،  اظهار داشت: سال آینده چندین مجموعه گل یاس را در سراسر نقاط تهران به بهره‌برداری خواهیم رساند که توسط خیرین و بخش خصوصی اداره می‌شود و تسهیلات قابل‌توجهی را در اختیار زوج‌های جوان خواهد گذاشت.

وی با اشاره به افزایش فضاهای فرهنگی و ورزشی طی سال‌های گذشته خاطرنشان کرد: تا 4 سال پیش تنها 14 مجموعه ورزشی و فرهنگی داشتیم که امروز این فضاها به 102 مجموعه افزایش یافته است.

همچنین در این مراسم عبادالله فتح‌اللهی، شهردار منطقه 19 با اشاره به دغدغه شهردار تهران مبنی بر حاکم کردن فضای اخلاقی در شهر تهران و توسعه روح معنوی و فرهنگی در کالبد شهر، گفت: شهردار تهران همه پتانسیل‌های خود را بر این نهاده است که تمامی کارهای شهرداری با نیت معنوی و روحانی آغاز شود و شهری با آرامش و سکینه قلبی داشته باشیم که مظهر رشد و نقش‌آفرینی جوانان در عرصه‌های مختلف باشد.

وی افزود: خواسته دکتر قالیباف این است که در کنار مجموعه کارهای خدماتی برای تسهیل ازدواج جوانان شهر مجموعه تالارهای فرهنگی – خدماتی ایجاد شود تا زمینه و مقدمات با صفا و معنویت برای جوانان فراهم شود.

فتح‌اللهی با اشاره به راه‌اندازی تالارهای عروسی رایگان در 4 نقطه از منطقه 19 گفت: مقدمات تاسیس این تالارها با مساحت 1000 متر و با ظرفیت 750 نفر برای جوانان نیازمند فراهم شده و به‌نام نامی حضرت زهرا(س) نیز مزین شده‌اند.

شهردار منطقه 19 با بیان اینکه مجموعه تالارهای گل یاس به کل پهنه جنوب خدمات ارائه می‌دهد ابراز امیدواری کرد که بهره‌برداری از این مجموعه تا کمتر از 4 ماه دیگر توسط شهروندان انجام شود.

کد خبر 108991

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز