تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از فعالیت‌های شهرداری تهران در برگزاری هرچه باشکوه‌تر بیست‌و‌یکمین سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) قدردانی کردند.

مهرداد لاهوتی، عضو فراکسیون مدیریت شهری مجلس شورای اسلامی عملکرد شهرداری تهران را در برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) مثبت خواند و گفت: شهرداری تهران در تمام بخش‌ها، تلاش قابل تقدیری برای برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی داشت.

وی گفت: مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) برای ما همچون یک مراسم ملی است که باید در اجرای آن از تمام توان خود بهره بگیریم لذا اجرای بی‌نقص مراسم، نیازمند مشارکت توأمان تمامی بخش‌هاست.

لاهوتی در ادامه خاطرنشان کرد: رضایتمندی میهمانانی که برای شرکت در این مراسم از همه نقاط کشور به تهران آمده بودند، شاخصی بر عملکرد شهرداری تهران و همچنین سایر بخش‌ها خواهد بود. این شاخص حاکی از تایید عملکرد نیروهای شهرداری در جریان میزبانی از میهمانان حرم مطهر است.

خدمات 100درصدی

اما بهروز جعفری، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نیز درباره خدمات شهرداری گفت: شهرداری تهران در برگزاری مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی خدمات 100درصدی داشت که قابل تقدیر و تشکر است.

وی با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: جمعیت میهمانانی که از سراسر کشور در مراسم سالگرد ارتحال امام شرکت کردند، از هر سال بیشتر بود که با تدابیر مسئولان برگزاری این مراسم در ستاد مرکزی و شهرداری تهران به‌نحو احسن برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد:‌ خدمات شهرداری تهران در حوزه حمل‌ونقل، اجرای برنامه‌های فرهنگی، اسکان و میزبانی زائران، ساماندهی و امور شهری بدون هیچ نقصی اجرا شد و قطعا اگر از مردم نیز در این باره نظرسنجی شود، اثبات این ادعا خواهد بود.

جعفری با اشاره به رویکرد فرهنگی خدمات شهرداری تهران اذعان داشت:‌ با توجه به اولویت مسائل فرهنگی در برنامه‌های شهرداری تهران و همچنین شخصیت انقلابی شهردار تهران، انتظاری غیر از این در برگزاری مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی نبود و ما به نوبه‌خود از خدمات شهرداری تقدیر و تشکر می‌کنیم.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به حضور تمام قد شهرداری تهران در برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اذعان داشت: شهرداری تهران یکی از فعال‌ترین بخش‌هایی بود که در میزبانی از زائران حرم مطهر امام راحل(ره) خدمات قابل‌توجه و ارزنده‌ای را ارائه کرد.

قاسم محمدی بیان داشت: حضور نیروهای فعال و پر تلاش شهرداری تهران را می‌توان در تمامی شهر به‌طور مستمر و پویا مشاهده کرد. شاید بتوان مهم‌ترین بخش این فعالیت را در بخش حمل‌ونقل و جابه‌جایی مسافران و زائران عنوان کرد که شاهد حمل‌ونقلی روان و کاملا برنامه‌ریزی شده در شهر بودیم.

نماینده مردم اردبیل و نمین ادامه داد: برخی اقداماتی که در جریان برگزاری مراسم انجام می‌شود، تنها توسط نیروهای شهرداری قابل اجراست که این مسئولیت شهرداری تهران را سنگین‌تر می‌کند اما با این حال روند اجرای بدون نقص مراسم نشان‌دهنده عملکرد مثبت و قابل تقدیر شهرداری است.

محمدی همچنین خاطرنشان کرد: شهرداری از مدت‌ها پیش خود را آماده برگزاری این مراسم در تمام حوزه‌ها و ابعاد کرده بود، لذا اجرای خوب مراسم را می‌توان در نتیجه برنامه‌ریزی‌های دقیق و مطالعه شده مدیران این سازمان مردمی دانست.

کد خبر 108993

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز