رئیس سازمان جوانان استان تهران از امضای تفاهمنامه‌ای با سازمان آموزش و پرورش شهر تهران به‌منظور ارائه آموزش الکترونیکی ازدواج‌ در قالب سامانه ساج به دانش‌آموزان سال‌های آخر دبیرستان خبر داد

و ابراز امیدواری کرد که  طی فرصت باقیمانده تا تابستان،  شرایط ارائه این آموزش مجازی  همزمان با اوقات فراغت دانش‌آموزان فراهم شود.محسن زنگنه در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: برخی از دانشگاه‌های کشور نیز خواستار ارائه این آموزش‌ها به دانشجویان خود شده‌اند و به‌دنبال امضای تفاهمنامه‌هایی در این خصوص برای ارائه آموزش در این دانشگاه‌ها همزمان با آغاز ترم تحصیلی آینده هستیم.

وی با تأکید بر اینکه ساج به‌دنبال فراگیر کردن آموزش مباحث ازدواج‌ در میان جوانان است، تشریح کرد: در نمایشگاه کتاب امسال، برای نخستین بار محتوای آموزشی ساج در قالب 10‌جزوه به‌صورت مکتوب رونمایی و با استقبال مراجعان  مواجه شد.

وی با اشاره به استقبال گسترده جوانان از این سامانه به ثبت‌نام عده زیادی برای دوره دوم آموزش در تیر ماه اشاره و خاطرنشان کرد: 35‌درصد ثبت‌نام‌کنندگان تاکنون  از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دوره‌های تحصیلات تکمیلی بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه دوره دوم ساج با حضور یک‌هزار دانشجو از ابتدای تیر ماه آغاز می‌شود، اظهار کرد: از آغاز تابستان، در ابتدای هر ماه یک دوره جدید با حضور یک‌هزار ثبت‌نام‌کننده، کلید خواهد خورد.

کد خبر 108797

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز