چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۹
۰ نفر

واشنگتن: ال گور معاون بیل کلینتون،رئیس جمهوری پیشین آمریکا و همسرش اعلام کرده‌اند که بعد از 40 سال زندگی مشترک به زودی از هم طلاق خواهند گرفت.

پیش از این رسانه‌ها فکر می‌کردند ال گور و همسرش روابط بسیار خوبی دارند اما این زوج اکنون با داشتن 4 فرزند قصد جدا شدن از هم را دارند. این زوج برای اعلام خبر جدایی‌شان از ای‌میل استفاده را کردند.

را ال گور در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۰۰ نامزد حزب دمکرات بود اما در انتخابات جنجال برانگیز آن سال با اختلافی بسیار کم از جورج بوش شکست خورد. ال گور در سال ۲۰۰۶ برای فیلم مستندی که درباره گرم شدن هوای زمین ساخت جایزه اسکار گرفت.

700 ساعت نشستن روی صندلی

نیویورک :  یک زن صربستانی برای ارائه اثر خود در یک نمایشگاه هنری 700 ساعت بدون حرکت روی یک صندلی نشست! اثر هنری این خانم شامل یک میز و 2 صندلی بود که بازدیدکنندگان می‌توانستند روی یکی از این صندلی‌ها بنشینند.

این خانم به همین خاطر مجبور بود 6 روز در هفته روزی 7 ساعت روی این صندلی بنشیند و در مقابل نگاه‌های خیره مردم حتی لبخند هم نزند. جالب این است که از این اثر استقبال خوبی شد و مسئولان نمایشگاه تخمین می زنند حداقل 1400 نفر در صندلی مقابل این خانم نشسته‌اند تا استقامت او را امتحان کنند! این در حالی است که بسیاری از بازدیدکنندگان تنها چند دقیقه تحمل نشستن را داشتند و پس از مدت کوتاهی نمایشگاه را ترک می‌کردند.

پسر 8 ساله مسئولان را هوشیار کرد

لندن: یک پسر 8 ساله با پشتکار فراوان باعث شرمندگی مسئولان شهرداری لندن به خاطر کثیف بودن محل زندگی‌اش شد. قضیه از این قرار است که این پسر 8 ساله وقتی دید مسئولان شهرداری به تماس‌های او درباره کثیف بودن پارک نزدیک خانه‌شان توجهی نمی‌کنند تصمیم گرفت دوربین دیجیتال مادرش را برای یک اقدام جدی‌تر قرض بگیرد.

او با گرفتن عکس‌هایی از نقاط مختلف پارک آنها را با یک نامه بلند  بالا، به دفتر شهردار لندن ارسال کرد و از وی خواست برای تمیز کردن این پارک دستوری فوری صادر کند. او در نامه‌اش نوشت: پارک محل زندگی ما آنقدر کثیف است که هیچ بچه‌ای تمایل ندارد برای بازی به این محل بیاید. شهردار لندن پس از خواندن این نامه از این پسر برای یک جلسه دعوت کرد و پارک در عرض چند روز کاملا تمیز شد!

میانبر 16 کیلومتری در مسابقه دو

لندن: یک مرد 69 ساله انگلیسی که می‌خواست عنوان «سریع‌ترین بازنشسته» جهان را به دست بیاورد در مسابقه دوی ماراتن لندن با تقلب، 16 کیلومتر  مسیر مسابقه را حذف کرد! آنتونی گاسکل در این مسابقه در مدت 3 ساعت و 5 دقیقه به پایان خط مسابقه رسید و خود را برنده مسابقه اعلام کرد.

داورهای مسابقه اما بعد از حساب و کتاب سرانگشتی متوجه شدند که این آقا برای طی مسافت مسابقه باید با سرعت 20‌کیلومتر در ساعت دویده باشد! بعد از تحقیقات مشخص شد که آقای بازنشسته در میان مسیر از دویدن 16 کیلومتر از مسیر صرف‌نظر کرده و با تقلب خودش را به آخر خط رسانده است. به خاطر این موضوع جایزه آقای گاسکل پس گرفته شد و نفر دوم به عنوان برنده این مسابقه، کاپ را در دستانش گرفت.

کد خبر 108891

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز