همشهری آنلاین: معاون صنایع و انرژی ستاد حمل و نقل و مدیریت مصرف سوخت کشور گفت: از اول خرداد ماه سوختگیری بنزین آزاد از طریق کارت سوخت شخصی خودروها امکان‌پذیر می‌شود.

به گزارش ایسنا، مهندس علی ربیعی افزود: با اجرای این طرح کلیه خودروهای شخصی می‌توانند از اول خرداد با کارت سوخت خود اقدام به سوختگیری بنزین آزاد نمایند و دیگر نیازی به استفاده از کارت سوخت جایگاه‌داران نیست.

وی ادامه داد: سامانه گذشته برای مصرف‌کنندگان محدودیت‌هایی همچون در دسترس نبودن همیشگی کارت‌های آزاد در جایگاه‌ها را ایجاد می‌کرد اما با استفاده از این روش مصرف‌کننده در هر جایگاهی توانایی دریافت بنزین با نرخ آزاد را دارد.

ربیعی گفت: در فاز اول طرح این امکان برای خودروهایی که سهمیه سوخت آنها به اتمام رسیده است فراهم است که در نظر داریم این اقدام را برای خودروهایی که دارای سهمیه سوخت هستند نیز انجام دهیم تا شهروندان علاوه بر استفاده از بنزین سهمیه‌ای امکان استفاده از بنزین آزاد را نیز داشته باشند.

معاون صنایع و انرژی ستاد حمل و نقل و مدیریت مصرف سوخت کشور خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح کارت‌های سوختی که در اختیار جایگاه‌داران است خذف نمی‌شود و شهروندان می‌توانند از این کارت‌ها نیز برای سوختگیری استفاده کند.

کد خبر 107654

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز