همشهری آنلاین : مدیر کل دفتر امور کودک و نوجوان سازمان بهزیستی از فعالیت 59 مهد کودک به صورت شبانه روزی در کشور خبر داد و گفت: هنوز مهد کودک شبانه روزی در استان تهران تاسیس نشده اما در صورت تقاضا برای متقاضیانی دارای شرایط مجوز صادر می کنیم.

محمد حسین جوادی در گفتگو با خبرگزاری مهر افزود: با توجه به اینکه برخی از صاحبان مشاغل مانند پرستاران در شیفت شب مشغول به کار می شوند به همین دلیل برای اینکه این مادران بتوانند در این مدت فرزند خود را با خیالی آسوده در جایی مناسب بگذارند مهدهای کودک شبانه روزی بهزیستی در استانهای مختلف فعال شده اند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر یکهزار و 100 مهد کودک در استان تهران فعال است، گفت: تمامی این مهدها به صورت روزانه در شیفتهای مختلف مشغول کار هستند اما هنوز مهد کودک شبانه روزی در استان تهران تاسیس نشده و در صورت تقاضا در این زمینه اقدام می کنیم.

مدیر کل دفتر امور کودک و نوجوان سازمان بهزیستی از گسترش فعالیت روستا مهدها در کشور خبر داد و افزود: در مجموع هفت هزار روستا مهد در کشور فعال است که از این تعداد حدود 500 مهد در مناطق آسیب خیز هستند.

جوادی در مورد ارائه یک وعده غذای در مهدهای کودک گفت: براساس برنامه ریزیهای صورت گرفته قصد داریم در سال جاری تعداد بیشتری از کودکان مهدهای مناطق محروم را تحت پوشش این طرح قرار دهیم.

کد خبر 106957

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز