چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۶
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: ذوب آهن با پیروزی بر الاتحاد عربستان به عنوان صدرنشین گروه تعیین و در مرحله بعد با مس کرمان روبرو خواهد شد

به گزارش همشهری‌آنلاین تیم ذوب آهن با تدبیر مربی خود و تک گل خلعتبری در نیمه اول توانست تیم الاتحاد را مقهور هنرنمایی بازیکنان خود کند.

حملات پیاپی ذوب آهن و ایجاد چندین موقعیت گل از جمله رخدادهای مهم این بازی بود. ضمن آنکه دروازه‌بان ذوب‌آهن هم در این روز خوش درخشید و توانست چند موقعیت حساس را از آن خود کند.

از جمله نکات جالب و حاشیه‌ای این دیدار توقف چند دقیقه‌ای بازی توسط داور به خاطر نصب یک بنر با نام خلیج فارس در ورزشگاه بود.

ایرنا در این باره گزارش داده است «دو بنر بزرگ با نام خلیج فارس ایران در ورزشگاه نصب شده بود که ناظر اردنی مسابقه دستور به جمع آوری این بنرها داد. اما شش دقیقه پس از دستور ناظر اردنی مسابقه تماشاگران ذوب آهن یکی از بنرها که بر روی آن نوشته شده بود "عرب یادت بمونه خلیج فارس ایران می مونه " را نصب کردند که به همین دلیل عیسی منعم ناظر اردنی مسابقه حدود 6 دقیقه بازی را متوقف کرد. 

 پس از آن بازی از سر گرفته شد اما، در دقیقه 26 مجددا" هواداران تیم ذوب آهن بنری را که بر روی آن با انگلسی و فارسی نوشته شده بود خلیج فارس ایران را برافراشته کردند.

کد خبر 106196

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز