سه‌شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۸:۵۲
۰ نفر

کنتاکی: ماموران مرکز فوریت‌های پلیس آمریکا پس‌از تماس‌های عجیب یک زن جوان سرانجام مجبور شدند او را دستگیر کنند.

این زن 28 ساله در نیمه‌های شب 6 بار با مرکز فوریت‌های پلیس تماس گرفت و خواستار اعزام سریع خودروی پلیس برای رساندن او به خانه‌اش از یک رستوران شد!  ماموران پلیس بعد از تذکر شفاهی وقتی دیدند این خانم هنوز فرق مرکز تاکسی‌تلفنی و فوریت‌‌های پلیس را نفهمیده است به نشانی اعلام‌شده رفتند و او را دستگیر کردند.

این خانم، متهم به اختلال در فعالیت نیروهای پلیس شده اما با سپردن وثیقه آزاد است. وقتی این متهم وثیقه هزار دلاری خود را پرداخت ماموران برای رساندن او به خانه یک تاکسی خبر کردند!

جشن تولد با 86 همسر

آبوجا:   مرد نیجریه‌ای که قرار بود چند وقت پیش به دلیل داشتن 86‌همسر اعدام شود جشن تولد 86 سالگی خود را در صلح و صفا با همسرانش جشن گرفت. آقای بلو مسابا که آخرین گزارش‌ها نشان می‌دهد 170 بچه و نوه دارد چندی پیش به اعدام محکوم شده بود.

این حکم پس از آن صادر شد که بلو مسابا حاضر نشد طبق رای اولیه دادگاه به غیر از 4‌همسر بقیه آنها را طلاق دهد. این مرد نیجریه‌ای پس از گذشت مدتی به خاطر اعتراض همه همسرانش از سوی دادگاه عالی نیجریه عفو شد.

این آقا البته به بقیه مردها توصیه کرده است که به هیچ عنوان راه او را نروند. او می گوید: یک مرد عادی با 10‌همسر حداکثر یک ماه زنده می‌ماند. خودم هم نمی دانم با چه ذهنیتی توانسته‌ام این 86 همسر را تا حالا اداره کنم!

ببرسواری در باغ وحش چینی

پکن: اقدام یک باغ وحش در چین این‌روزها باعث انتقاد شدید سازمان‌های حمایت از حقوق حیوانات شده است. قضیه از این قرار است که مسئولان این باغ وحش برای جذب بیشتر مردم، به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهند سوار تعداد  زیادی از حیوانات از جمله ببرها شوند. تعداد زیادی از گردشگران به ویژه برای گرفتن  عکس یادگاری در حالی که سوار ببر هستند، در روزهای گذشته به این باغ وحش رفته‌اند.

3‌مرد ببر بیچاره را برای سوار‌شدن گردشگران نگه می‌دارند و نفر چهارم با گرفتن 5 دلار عکس یادگاری را می‌گیرد. دندان‌ها و پنجه‌های این ببرهابرای اینکه نتوانند از خود واکنشی نشان دهند کوتاه و سوهان زده شده است. سازمان‌های حمایت از حقوق حیوانات اذیت این حیوانات را برای درآمد بیشتر محکوم کرده‌اند.

ثبت رکورد کوچک‌ترین اسب جهان

نیوهمپشایر :  یک اسب فقط 3 روز پس از به دنیا آمدنش توانست رکوردشکنی کرده و نامش را به عنوان کوچک‌ترین اسب جهان ثبت کند. این اسب کوچک که صاحبش نامش را اینشتین گذاشته در هنگام تولد فقط 72/2 کیلوگرم وزن داشت. این وزن  شاید برای بچه‌ آدم‌ها عادی باشد اما برای یک اسب عجیب است و نظر رسانه‌ها را به خود جلب کرده است.

اینشتین هر چند از نژاد اسب‌های مینیاتوری است اما در میان اسب‌های مشابه خود هم منحصر به فرد است. صاحبان مزرعه‌ای که این اسب در آن به دنیا  آمد با وزن بسیار پایین او امیدی به زنده ماندنش نداشتند. به گفته دامپزشکان اسب‌هایی که در این وضعیت به دنیا می‌آیند از لحاظ جسمی ناقص هستند و پس ازمدت کوتاهی می‌میرند اما اینشتین صحیح و سالم است.

کد خبر 106122

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز