دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۸:۵۰
۰ نفر

زنده‌ماندن پس از سقوط از طبقه هفدهم! زنده‌ماندن یک پسر 4‌ساله بعد از سقوط از طبقه هفدهم یک هتل این روزها همه را انگشت به‌دهان کرده است.

جویی ویلیامز مشغول بازی در  تراس اتاقی در  طبقه هفدهم یک هتل در میامی  بود که از ارتفاع 25‌متری سقوط کرد.

در‌حالی‌که همه فکر می‌کردند این پسر به‌هیچ‌عنوان زنده نخواهد ماند او 4‌ساعت بعد روی تخت بیمارستان مشغول خوردن چیپس و ماست بود!  گفته می‌شود این پسر در مسیر سقوطش پس از برخورد با درختان نخل در محوطه خاکی کنار استخر فرود آمده است و به‌همین خاطر هنوز می‌تواند به زندگی‌اش ادامه دهد. ماموران امداد می‌گویند زنده‌ماندن جویی شبیه یک معجزه است چون بعضی از افراد به‌خاطر سقوط از ارتفاع 9‌متری کشته شده‌اند.

کشف اسکلت موجود ناشناخته

ساخالین:   یک نظامی روس به‌تازگی در منطقه ساحلی ساخالین، اسکلتی را کشف کرده که محققان معتقدند متعلق به یک موجود ناشناخته است.  این اسکلت عجیب و غریب که شواهد نشان می‌دهد نمی‌تواند متعلق به یک ماهی غول‌پیکر باشد در منطقه مرزی با ژاپن پیدا شده است.

دندان‌ها و استخوان‌های این اسکلت حتی با تمساح یا نهنگ هم مطابقت ندارد و تحقیقات نشان می‌دهد بدن آن پوشیده از مو بوده است. رسانه‌های روسیه اعلام کرده‌اند این اسکلت ساعتی پس از پیدا‌شدن در اختیار سرویس ویژه تحقیقات روسیه قرار داده شده است تا تحقیقات بیشتری در رابطه با آن صورت بگیرد. فقط چند عکس از این موجود توسط افراد محلی گرفته شده و بعید است مسکو اطلاعات جدیدی درباره آن منتشر کند.

حمله تار عنکبوتی به گورستان

لندن:   یک گورستان در انگلیس به‌خاطر حمله حشرات به صحنه‌ای مانند فیلم‌های ترسناک تبدیل شده است! قضیه از این قرار است که نوا بیکمور،69‌ساله برای رفتن بر سر قبر پدرش به این گورستان قدیمی رفت که متوجه شد تمامی اشیای این گورستان با تار عنکبوت پوشیده شده است.

به گفته این خانم حتی صندلی‌ها و درختان این گورستان هم به خاطر پوشیده شدن با تار‌های ابریشمی سفید شده بودند. گفته می‌شود هزاران کرم از نوع کاترپیلار در این گورستان زندگی می‌کنند و همین مسئله باعث شده است که این گورستان قدیمی صحنه‌های فیلم‌های ترسناک را تداعی کند. مسئولان شهرداری هنوز اعلام نکرده‌اند که قرار است چه تصمیمی درباره این گورستان قدیمی بگیرند.

کد خبر 109190

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز