شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۹:۰۱
۰ نفر

توکیو: بیشتر مردم هنگام تصادف یا بیماری‌ها سر و کارشان به انواع گروه‌های خونی می‌افتد

اما در ژاپن بحث درباره این موضوع همیشه به‌ویژه برای ازدواج داغ است. اکثر ژاپنی‌ها اعتقاد دارند که گروه‌خونی، شخصیت افراد را نشان می‌دهد و به همین دلیل برای ازدواج یا حتی استخدام کارمندان به این مسئله توجه می‌کنند. مجله‌های گوناگونی در این کشور هر‌روز به بحث درباره ویژگی‌های گروه‌های خونی مختلف می‌پردازند و به‌همین خاطر  برخی  افراد برای ازدواج فقط به‌دنبال فردی با گروه خونی ویژه می‌گردند.  برای نمونه ژاپنی‌ها افراد دارای گروه خونی O را قاطع و قابل اطمینان  و گروه خونی A را قابل‌اتکا و فداکار می‌دانند.

پیکاسو با 10 سال سن

لندن:  نقاشی‌های یک پسر 10‌ساله اهل لندن این روزها او را با لقب پیکاسوی جوان مشهو ر کرده است. به‌عقیده کارشناسان هنری، نقاشی‌های این پسر از لحاظ فرم و رنگ‌های به‌کار‌رفته شباهت بسیار زیادی به نقاشی‌های پابلو‌پیکاسو، نقاش مشهور اسپانیایی دارد.

حامد الهمیدان که پدر و مادرش به انگلیس مهاجرت کرده‌اند با وجود اینکه دانش‌آموز دوره دبستان است اما اکنون نامش به عنوان یکی از اعضای آژانس بین‌المللی هنر ثبت شده است. او با 10 سال سن از هم اکنون درآمد خوبی هم دارد و هر نقاشی خود را به طور میانگین به قیمت1000 دلار می‌فروشد. شباهت نقاشی‌های حامد به‌کارهای پیکاسو در حالی است که او هیچ‌کدام از آثار این نقاش مشهور را تا به‌حال ندیده است.

زندگی پسر نابینا به روش دلفین‌ها

اشفورد: یک پسر نابینای انگلیسی با فرا گرفتن روش دیدن دلفین‌ها موفق شده است کارهایش را خودش به تنهایی انجام دهد. جیمی اسپلند به تازگی در 3 جلسه، روش «موقعیت‌یابی با استفاده از بازگشت صدا» را که تکنیکی جدید به حساب می‌آید یاد گرفته است. در این روش جیمی، 4‌ساله با ایجاد صداهای کوتاه زیر  و شنیدن پژواک آنها اشیای گوناگون را تشخیص می‌دهد.

مادر این پسر که از بدو تولد، نابینا بوده می‌گوید این روش باعث شده است که  پسرش در بسیاری از کارهایش مستقل شود و به‌تنهایی حتی به پارک برود و با بچه‌ها بازی کند. دلفین‌ها  در مناطق عمیق و تاریک دریاها  با استفاده از ایجاد صداهای کوتاه  و شنیدن انعکاس آنها حرکت می‌کنند.

ارثیه 5/1 دلاری مادر میلیونر!

ملبورن  :  یک زن میلیونر اهل استرالیا با به‌جا گذاشتن ارثیه ناچیز برای دخترانش همه را شگفت‌زده کرده است. والامی روچه که ثروتش بیشتر از 5/4 میلیون دلار تخمین زده می‌شود در وصیت نامه‌اش فقط 30 قطعه نقره‌ای به ارزش 5/1 دلار برای 2دخترش به  ارث گذاشته است!

به گفته وکیل این خانواده خانم روچه در وصیت‌نامه‌اش که پس از مرگش خوانده شد اعلام کرده که 2‌دخترش برای مرگ او توطئه کرده‌اند.  این زن میلیونر که سابقه شهرداری شهر آدلاید را هم دارد وصیت کرده است که بخش اصلی ثروتش را به یک موسسه خیریه اهدا کنند. دخترهای این خانم البته هنوز کوتاه نیامده‌اند و برای رسیدن به تمامی ثروت وی به دادگاه عالی استرالیا شکایت کرده‌اند. آنها مدعی شده‌اند که مادرشان دچار توهم بوده است و وصیت‌نامه او سندیت ندارد.

کد خبر 106381

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز