یکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۱
۰ نفر

یورکشایر: 15‌نفر از کارکنان یک رستوران در انگلیس برای نشان دادن حمایت‌شان از تیم ملی فوتبال انگلیس در جام‌جهانی فوتبال همگی نام‌شان را به وین رونی تغییر دادند!

یکی از این وین‌رونی‌ها که 23‌سال سن دارد در گفت‌و‌گو با رسانه‌ها اعلام کرده که همه کارکنان این رستوران از جمله صاحب آن با تغییر نام خود قصد دارند حمایت‌شان را از تیم ملی فوتبال انگلیس نشان دهند.

این روز‌ها در این رستوران وقتی یکی از مشتری‌ها نام وین را صدا می‌زند 15‌نفر همزمان به او توجه می‌کنند و به‌همین خاطر همه از این مسئله راضی هستند.  تغییر نام این افراد در اداره ثبت احوال انگلیس ثبت شده است اما به‌احتمال زیاد پس از پایان جام‌جهانی آنها خواهند توانست نام‌ اصلی‌شان را پس بگیرند.

بازداشت 6 نفر به جرم آب‌بازی!

لندن : شلوغ‌کاری تعدادی از اهالی لندن برای آب‌بازی در فصل گرما پلیس انگلیس را مجبور به دخالت کرد. قضیه از این قرار بود که نزدیک به هزار و 500‌نفر از اهالی لندن تصمیم گرفتند در یکی از مراکز شلوغ این شهر یک آب‌بازی درست و حسابی راه بیندازند. نیروهای پلیس اما وقتی متوجه شدند این تفریح دیگر تبدیل به یک جنگ شده است وارد عمل شدند و 6‌نفر را بازداشت کردند.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که در درگیری جنگجویان آبی با پلیس یک نفر هم به‌شدت زخمی شده است که اکنون در بیمارستان به‌سر می‌برد. ماموران پلیس تجهیزات این متهمان را که شامل تفنگ‌های آب‌پاش و کیسه‌های نایلون است، ضمیمه پرونده آنها کرده‌اند تا به‌زودی این افراد راهی دادگاه شوند.

تصادف با خودروی گران‌قیمت عروسی

رم:   یک زن و شوهر جوان به‌خاطر تصادف با خودروی گران قیمتی که برای شب عروسی‌شان  اجاره کرده بودند این روزها حسابی جنجال‌ساز شده‌اند.

این زوج برای شب عروسی‌شان یک خودروی فراری به قیمت 190‌هزار دلار را برای یک ساعت اجاره کرده بودند اما فقط پس از دور شدن چند متری از سالن عروسی با تیر چراغ راهنمایی و رانندگی برخورد کردند.

عروس و داماد برای کرایه یک ساعت این خودرو که می‌تواند 290‌کیلومتر در ساعت حرکت کند 750‌دلار پرداخت کرده بودند. مسئولان این شرکت می‌گویند قدرت زیاد موتور این خودرو و تجربه ناکافی آقای داماد در رانندگی با چنین خودرویی عامل اصلی این حادثه بوده است. عروس و داماد اعلام کرده‌اند احتمالا مجبور هستند چند سالی برای تعمیر این خودرو قسط پرداخت کنند.

قهرمانی  در جام  جهانی خوردن پیتزا

لس‌آنجلس: یک مرد آمریکایی در مسابقات جهانی خوردن پیتزا توانست با خوردن 41 تکه از پیتزا در عرض کمتر از 10‌دقیقه مقام اول را به خودش اختصاص دهد. در این رقابت که در لس‌آنجلس برگزار شد جو چستنات که به آقای آرواره مشهور شده است توانست حریفان خود را از کشورهای مختلف  شکست دهد.

این مرد با 98‌کیلوگرم وزن  رکوردار خوردن هات‌داگ در جهان هم به حساب می‌آید. او به‌تازگی موفق شده با خوردن 68‌ساندویچ هات‌داگ در عرض 12‌دقیقه رکورد خود را ثبت کند. در رده‌بندی فدراسیون بین‌المللی برگزاری این نوع مسابقات اکنون جو چستنات در مقام اول قرار دارد و بعید است رقیبانش بتوانند به‌زودی به رکوردهای او دست پیدا کنند.

کد خبر 109091

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز