مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۰
۰ نفر

همشهری آنلاین : نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از پیشنهاد نمایندگان برای تشکیل وزارت زنان در طرح بازنگری و بررسی ساختار اداری دولت خبر داد و گفت: این طرح در حال بررسی در چند کمیسیون است و بزودی در صحن علنی مطرح می شود.

فاطمه آلیا در گفتگو با خبرگزاری مهر با اعلام این خبر افزود: در طرح بازنگری ساختار اداری دولت پیشنهادهایی در ارتباط با تغییر وضعیت ساختاری برخی سازمانها مانند بنیاد شهید داده شده که در این زمینه پیشنهادی نیز برای ارتقا ساختار مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به وزارتخانه داده شده است.

وی ادامه داد: البته این پیشنهاد با در نظر گرفتن تاکید به عدم توسعه و کوچک شدن بدنه دولت در قانون برنامه چهارم تهیه شده است.

آلیا با تاکید بر این که تصویب پیشنهاد چنین وزارتخانه ای به رای نمایندگان بستگی دارد، گفت: این طرح در حال بررسی در چند کمیسیون است و بزودی در صحن علنی مطرح می شود.

وی اظهار داشت: البته دولت نیز می تواند برای ارتقا ساختار اداری مرکز امور زنان اقدام کرده و آن را در سطح معاونت ارتقا دهد مانند ارتقا تشکیلاتی سازمان ملی جوانان.

وی تصریح کرد: با تشکیل این وزراتخانه فعالیتهای مربوط به زنان در بخشها و وزارتخانه های مختلف تجمیع می شود و با بهبود خروجی عملکرد این بخشها، قدمهای بزرگی در زمینه زنان برداشته خواهد شد.

این عضو فراکسیون زنان مجلس با بیان این که برای ارتفا سازمان مرکز امور زنان کار پژوهشی انجام شده است، گفت: رئیس جمهور تاکنون مخالفتی با این طرح نداشته و مرکز امور زنان با افزایش عملکرد و بهبود محتوای برنامه های خود می تواند این نیاز را بیش از قبل ایجاد کند.

کد خبر 105569

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خانواده

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز