مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۸:۳۴
۰ نفر

شهرداری تهران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: هیچ‌گونه تغییر مدیریتی در دستور کار این سازمان وجود ندارد

به‌دنبال انتشار مطالبی خلاف واقع در برخی محافل رسانه‌ای مبنی بر ملاقات شهردار تهران با برخی مقامات عالی‌رتبه نظام و نارضایتی مقام‌های یاد شده از حوزه فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای شهرداری تهران،  اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری با صدور اطلاعیه‌ای اینگونه خبرسازی‌ها را تکذیب کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری تهران، این خبر از اساس کذب بوده و محمد باقر قالیباف،  شهردار تهران درباره موضوعات طرح شده در این اخبار،  ملاقاتی با مقامات عالی‌رتبه نظام نداشته‌اند.

بنا براین در حال حاضر تغییرات مدیریتی خاصی در دستور کار مدیریت شهرداری تهران قرار نداشته و تنها با توجه به اینکه سازمان فرهنگی‌  هنری هم‌اکنون با حضور سرپرست اداره می‌شود،  از سوی شهردار تهران،  آقای  امیر خوراکیان  برای تصدی ریاست این سازمان به هیأت امنا معرفی شده‌اند که درصورت تصویب اعضای هیأت امنا، فعالیت خود را به‌صورت رسمی آغاز خواهند کرد.

روابط عمومی شهرداری تهران، ضمن دعوت این قبیل محافل رسانه‌ای به رعایت اصول و اخلاق حرفه‌ای،  مجددا یادآور شد: در حال حاضر هیچگونه تغییر مدیریتی در دستور کار شهرداری تهران نیست.

از سوی دیگر قائم مقام معاونت مالی و اداری و دبیر کمیسیون انتصابات شهرداری تهران جابه‌جایی گسترده مدیران شهرداری تهران را تکذیب کرد.به گزارش روابط عمومی معاونت مالی و اداری، ناصر امانی گفت: در آستانه برگزاری نشست فصلی زمزمه جابه‌جایی مدیران شایعه شده و تصور این است که شبیه نشست فصلی سال گذشته مراسم تودیع و معارفه مدیران شهرداری انجام خواهد شد که صحت ندارد.

قائم مقام معاونت مالی واداری شهرداری تهران گفت: تعدادی از شرکت‌ها و سازمان‌ها که به‌دنبال تصویب لایحه ساماندهی در شورای اسلامی شهر تهران دچار تغییر و تحول شده‌اند در اعضای هیأت‌مدیره‌شان تغییراتی باید صورت بگیرد که در دستور کمیسیون انتصابات شهرداری تهران قرار دارد و به‌تدریج انجام خواهد شد اما در سطح معاونین و شهرداران مناطق تغییرات و جابه‌جایی نداریم و انتصابات روال عادی و طبیعی خود را دارد.

کد خبر 105504

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز