سه‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۴
۰ نفر

گروه اجتماعی: یک روز پس از آنکه وزیر آموزش و پرورش قول داد که مطالبات فرهنگیان طی یک ماه آینده پرداخت می‌شود، هیات دولت 5 هزار میلیارد ریال برای این منظور اختصاص داد

به گزارش مهر، براساس مصوبه هیات وزیران، این اعتبار به‌صورت تنخواه گردان برای پرداخت مطالبات بازنشستگان آموزش و پرورش و باقیمانده بدهی فوق‌العاده مناطق محروم در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار می‌گیرد.

این مصوبه فروردین ماه به تصویب دولت رسیده و با امضای معاون اول رئیس‌جمهوری به وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، امور اقتصادی و دارایی و معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهوری ابلاغ شده است.

وزیر آموزش و پرورش اخیرا اعلام کرد: به هر فرهنگی که با استفاده از تسهیلات بازنشستگی پیش از موعد بازنشسته شده باشد، مبلغ 2 میلیون و 500 هزار تومان پرداخت شده و مابقی بدهی این گروه از بازنشستگان تا یک ماه آینده پرداخت می‌شود.

به گفته وی، آموزش و پرورش هزار میلیارد تومان به بازنشستگان پیش‌از موعد فرهنگی بدهکار است.حمید‌رضا حاجی‌بابایی گفت: مجلس یک ریال هم برای پرداخت پاداش بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان اختصاص نداده‌است و ما تلاش می‌کنیم تا از طریق دستگاه‌های مختلف میزان بدهی‌ها را تامین کنیم تا همه معوقات پرداخت شود.

کد خبر 105027

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز