جمعه ۲۰ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۸:۴۱
۰ نفر

جاکارتا: درحالی که مجرمان جرم‌های گوناگون پس از اینکه در رد اتهام خود ناکام می‌شوند برای کاهش میزان محکومیت تلاش می‌کنند، یک مرد تایلندی بدون اینکه از ماجرای دادگاه چیزی به یاد داشته باشد 3سال حبس اضافی را تحمل کرد.

این قاچاقچی مواد مخدر که قرار بود پس از تحمل 10سال حبس،‌ حدود 3سال پیش از زندانی در اندونزی آزاد شود تا چندی پیش در زندان مانده بود.

این بدان دلیل بود که منشی دادگاه به اشتباه محکومیت 10ساله وی را 13سال نوشته بود و باقی ماجرا نیز قابل حدس است. نکته جالب اینجاست که پس از آزادی نیز خود وی متوجه اشتباه دادگاه نشده و مقامات زندان از روی مدارک موجود در اداره‌های دیگر این موضوع را کشف کردند.

قصاب عصبانی

برلین: مشتری‌های رستوران مجللی در آلمان به ناگاه، قصابی را سر میز غذای خود مشاهده کردند که با عصبانیت مشغول جمع‌آوری گوشت‌های لابه‌لای غذای آنهاست. تعجب آنها وقتی بیشتر شد که قصاب به آشپزخانه رستوران رفت و گوشت‌های داخل قابلمه‌ها و حتی گوشت‌هایی را که در مایع‌های مخصوص خوابانده شده بودند نیز جمع کرد و در کیسه‌ ریخت.

به گفته مدیر این رستوران ماجرا از این قرار بود که قصاب یاد شده هرچند روز یکبار میزان مشخصی گوشت را برای این رستوران ارسال می‌کرده و پول آن‌را نقد دریافت می‌کرده است. به گفته وی پس از گذشت چندین سال از این همکاری در روز حادثه مسئول مالی رستوران به جای پول نقد یک فقره چک برای قصاب ارسال می‌کند و به تماس‌های مکرر وی برای پرداخت نقد نیز توجهی نمی‌کند. نتیجه‌ نیز چیزی  جز چشمان حیرت‌زده مسئولان رستوران و مشتری‌های آن نبود.

راه رفتن روی تخم‌مرغ

پکن: یک مرد چینی طی اقدامی بی‌سابقه قادر است روی تخم‌مرغ‌ها راه برود و همزمان خودرویی را نیز همراه خود بکشد. وی در حالی دست به این اقدام می‌زند که کارشناسان معتقدند تا به حال در این مورد هیچ رکوردی ثبت نشده است.

وی همچنین قادر است همراه با راه رفتن روی تخم‌مرغ‌ها یک دوچرخه 25‌کیلویی را نیز روی دندان‌هایش نگه‌دارد. یکی از تماشاگران ماجرا که از قضا دوست دوران کودکی وی بوده به خبرنگاران گفت: این مرد 38‌ساله از 8 سالگی عادت داشت با دست‌زدن به کار‌های خارق‌العاده توجه دیگران را به خود جلب کند.

وی که دارای والدین فقیری است از کودکی با صرف وقت خود برای کار‌های اینچنینی توانسته مخارج خانواده‌اش را تامین کند. با وجود این وی هنوز برای ثبت رکوردی در این زمینه اقدام نکرده است. اما چنانچه کارشناسان ثبت رکورد‌های جهانی گینس با این مرد مواجه شوند به طور حتم نام وی در این کتاب ثبت خواهد شد.

خواب مرد خوش‌شانس

مسکو: چندی پیش رسانه‌های روسیه اعلام کردند مردی که روی ریل‌های راه‌آهن به خوابی عمیق رفته بود از مرگ حتمی نجات یافت. ماجرا از این قرار بودکه مرد روسی پس از یک جر‌و‌بحث حسابی با همسرش از خانه خارج شد.

وی که در حالت عادی به سر نمی‌برد به دلیل خستگی روی خط ریلی که گمان می‌کرد قطاری از روی آن عبور نمی‌کند خوابید. اما فقط هوشیاری لکوموتیوران توانست
جانش را نجات دهد. نکته قابل توجه اینجاست که چرخ‌های قطار درست در چند سانتی‌متری سر وی توقف کرد.

از سوی دیگر وقتی لکوموتیوران برای بررسی سلامتی وی از قطار پیاده شد وی را همچنان در خوابی عمیق یافت. لکوموتیوران به خبرنگاران گفت چنین افرادی با این بی‌احتیاطی‌ها منجر به متهم شدن دیگران می‌شوند.

کد خبر 104672

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز