همشهری آنلاین: بیست و دومین دوره مسابقات بین‌المللی جام فجرانقلاب اسلامی 17 فروردین با شرکت حدود 200 ورزشکار از 14 کشور جهان آغاز می‌شود

به گزارش واحد مرکزی خبر، رئیس فدراسیون تکواندو امروز در حاشیه مراسم ادای احترام ورزشکاران خارجی شرکت کننده در مسابقات بین‌المللی تکواندو جام فجر انقلاب اسلامی به مقام شامخ امام خمینی(ره) گفت: این مسابقات که در دو گروه آقایان و خانم‌ها برگزار می‌شود از سطح فنی خوبی برخوردار و از پنج سال پیش در تقویم فدراسیون جهانی تکواندو رتبه بندی جهانی قرار گرفته است.

محمدپولادگر افزود سطح بالای این مسابقات باعث شده که با وجود مشکلاتی همچون دوری مسافت یا همزمانی این مسابقات با تورنمنت های دیگر ، کشورها از مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر انقلاب اسلامی استقبال خوبی کنند.

وی گفت: اکنون سه دوره است که مسابقات در گروه خانم ها با حضور ورزشکاران خارجی برگزار می شود که این نشان از ارتقای سطح فنی زنان ورزشکار ایران است.

رییس فدراسیون تکواندو افزود مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر انقلاب اسلامی به صورت آزاد(اوپن) برگزار می‌شود به این معنا که کشورها می توانند درهر وزن بیش از یک بازیکن داشته باشند.

پولادگر افزود:در پایان مسابقات بهترین مدال های هر وزن محاسبه و بر این اساس رده بندی تیم ها مشخص می شود.

در مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر انقلاب اسلامی سه تیم از جمهوری اسلامی ایران، سه تیم از عراق، دو تیم از افغانستان و تیم هایی از بحرین، فرانسه، اسپانیا، روسیه، آذربایجان، داغستان، ارمنستان، اردن، هند، تاجیکستان و پاکستان شرکت خواهند داشت.

در دوره قبل مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی ایران در هر دو گروه آقایان و خانم‌ها به مقام قهرمانی دست یافته بود.

کد خبر 104369

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز