سه‌شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۵:۲۴
۰ نفر

گروه حوادث: سارق جوان برای فرار از چنگ مامور کلانتری نقشه عجیبی را طراحی کرد.

او به بهانه ملاقات با همسرش مامور کلانتری را فریب داد و توانست با سوزنی که از قبل تهیه کرده بود دستبندش را باز کرده و از محل بگریزد.

ماجرای این فرار به 4 ماه قبل باز می‌گردد؛ زمانی که مامور یکی از کلانتری‌های شرق پایتخت در حال انتقال یک سارق حرفه‌ای خودرو از دادسرا به کلانتری بود. زمانی که مامور پلیس و سارق حرفه‌ای جلوی در کلانتری پیاده شدند،

متهم با دیدن همسرش با اصرار از مامور پلیس خواست اجازه دهد تنها برای چند دقیقه با همسرش صحبت کند. مامور کلانتری ابتدا از این کار خودداری کرد اما زمانی که با اصرارهای متهم روبه‌رو شد به او اجازه این کار را داد و برای همین دست متهم‌ را با دستبند  به میله‌ای که مقابل در کلانتری بود بست.

اما دقایقی نگذشته بود که ناگهان مامور جوان متوجه شد متهم دستبندش را باز کرده و از محل گریخته است.با اعلام این گزارش به قاضی رضوانفر - دادیار شعبه 4 دادسرای جنایی تهران- دستورات لازم برای دستگیری این متهم سابقه دار صادر شد و تحقیقات برای ردزنی وی آغاز شد.

فرار سوزنی

با گذشت چند هفته از این فرار، سرانجام ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی توانستند متهم گریز پا را در جنوب تهران شناسایی کرده و وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.

با انتقال متهم به شعبه 4 دادیاری دادسرای جنایی تهران، وی به فرار از مقابل کلانتری اعتراف کرد و گفت: شب قبل در بازداشتگاه یک سوزن پیدا کردم و از آنجا که تبحر خاصی در باز کردن قفل‌ها با این سوزن‌ها داشتم، آن را پیش خودم نگه داشتم تا اینکه روز بعد، زمانی که همسرم را مقابل در کلانتری مشاهده کردم با اصرار از مامور پلیس خواستم به من اجازه ملاقات با همسرم را بدهد.

به این ترتیب زمانی که مامور دستم را با دستبند به میله آهنی بست، من هم از فرصت پیش آمده سوءاستفاده کردم  و از محل گریختم.رضوانفر- دادیار شعبه 4دادسرای جنایی تهران- با اعلام این خبر گفت: متهم هم‌اکنون با قرار قانونی در بازداشت به سر می‌برد تا تحقیقات تکمیلی درخصوص دیگر سرقت‌های احتمالی وی صورت گیرد.

کد خبر 103600

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز