سه‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۷:۴۹
۰ نفر

گروه حوادث: اولیای دم پسر جوانی که در جریان یک درگیری توسط دوستش به قتل رسیده بود، شرط گذشت از خون پسرشان را خواندن 7سال نماز قضا توسط قاتل عنوان کردند.

عصر 20 مهر سال گذشته ماموران پلیس در جریان درگیری خونینی در جنوب تهران قرار گرفتند. ماموران با حضور در محل حادثه دریافتند جوان 22ساله‌ای بر اثر ضربات چاقو به‌شدت مجروح شده و پیش از انتقال به بیمارستان، به قتل رسیده است. 

شاهدان جنایت به پلیس گفتند: مقتول ساعتی قبل با راننده یک خودروی پژو 206 درگیر شد. در جریان این درگیری راننده پژو با چاقو  او  را به قتل رساند و درحالی‌که به‌شدت ترسیده بود، خودروی خود را در محل جا گذاشت و با پای پیاده متواری شد.

با این اطلاعات، جسد مقتول به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری قاتل فراری شروع شد. ماموران از طریق خودرویی که قاتل در محل جنایت جا گذاشته بود موفق شدند هویت وی را شناسایی کنند اما او بعد از حادثه بدون برجا گذاشتن سرنخی از خود ناپدید شده بود.

با گذشت چند ماه از این ماجرا، سرانجام متهم شامگاه 5 مرداد امسال درحالی‌که به تهران برگشته بود از سوی پلیس دستگیر شد.این مرد که امیر نام دارد بعد از انتقال به اداره آگاهی به جنایت اعتراف کرد و گفت: در حال عبور از بازارچه دوم نازی‌آباد بودم که مقتول به همراه نامزد و یکی دیگر از اقوامش قصد عبور از خیابان را داشت.

نمی‌دانم چرا اما یکباره مقتول به طرف من آمد و با هم درگیر شدیم. من هم از ماشین پیاده شده با او گلاویز شدم. در همین هنگام بود که متوجه شدم او به‌شدت مجروح شده و از ترس پا به فرار گذاشتم.

شهریاری، بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران درباره این پرونده گفت: با اعترافات متهم، وی بازداشت شد اما درحالی‌که هنوز پرونده او مراحل مقدماتی را طی نکرده، خانواده مقتول با حضور در دادسرای جنایی تهران از خون پسرشان گذشتند.

در این بین مادر مقتول شرط بخشش قاتل 17 ساله را خواندن 7 سال نماز قضا و تا آخر عمر گرفتن یک ماه روزه قضا برای پسرش توسط قاتل عنوان کرد و به این ترتیب متهم نوجوان فرصت زندگی دوباره پیدا کرد.

کد خبر 103123

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز