همشهری آنلاین: سال 89 دولت با ارگان‌هایی مثل مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه و مجمع تشخیص مصلحت نظام تعامل بیشتری داشته باشد.


روح‌الله حسینیان رییس فراکسیون انقلاب اسلامی ( فراکسیون هوادار دولت) درمجلس  در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در ارزیابی اولویت‌های سال 89 گفت: در این سال دولت باید با رابطه‌ی بیشتر با سایر ارگان‌ها از منافع دولت و تصمیمات آن دفاع کرده و سایر نهادها و ارگان‌ها را بیشتر در جریان تصمیمات خود قرار دهد.

این نماینده‌ی اصولگرای مجلس با یادآوری این‌که سال 89 سال اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها است، افزود: دولت باید با یک تعامل بیشتر با ارگان‌هایی مثل مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام کارها را پیش ببرد.

حسینیان با تاکید بر ارتباط بیشتر دولت در این سال با مردم گفت: دولت باید مردم را با مشکلات و معضلاتی که ممکن است از اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها به وجود آید مطلع کند؛ به این معنا که باید ملت آگاه شوند که با توجه به این‌که اقتصاد کشور ما بیمار است، اگر مدت کوتاهی مشکلات را تحمل کنند این قانون همانند یک عمل جراحی برای اقتصاد ایران می‌تواند عمل کند تا اقتصاد ما از این بیماری نجات پیدا کند و متکی به خودش شود.

وی مهم‌ترین تجربه‌ سال 88 را سال اعتماد مسوولان به مردم  عنوان کرد و گفت: این مردم در شرایط مختلف نشان دادند که از انقلاب دفاع می‌کنند، به شرط آن‌که در جریان همه‌ی امور قرار گیرند و به آنها اعتماد و اعتنا شود.

رییس کمیسیون سیاست داخلی و امور شوراهای مجلس با تاکید بر قانون‌مداری نخبگان در سال 89 گفت: این قشر باید کاملا به قانون تن دهند و دست از دیکتاتوری بردارند و رای اکثریت را بپذیرند.

حسینیان در پایان گفت: در زمینه‌ی اعتماد و اعتنا به مردم معتقدم که در نخبگان در سال 88 ضعف‌هایی وجود داشت که این قضیه موجب شد که مردم بعضا اعتمادشان را از این قشر از دست بدهند.

کد خبر 102992

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز