همشهری آنلاین: زین‌الدین زیدان با اشاره به اتفاقات دیدار فینال جام جهانی گفت: ترجیح می دهم بمیرد تا این که به خاطر ضربه سر به سینه مارکو ماتراتزی از وی معذرت‌خواهی کنم.

به گزارش خبرگزاری مهر، زیدان در دیدار نهایی رقابت‌های فوتبال جام جهانی 2006 پس از این که با ضربه سر به سینه مارکو ماتراتزی، مدافع تیم ملی فوتبال ایتالیا کوبید از سوی داور با کارت قرمز مواجه شد و از زمین اخراج شد.

زیدان در گفتگو با "ال پاییس " اظهار داشت: البته من خودم را سرزنش می‌کنم اما باید بگویم کاری که او انجام داد از دیدگاه خودش طبیعی بود اما از نظر من غیر طبیعی بود. این اتفاقات در زمین خیلی غیرطبیعی نیست و من بارها تجربه دشنام شنیدن را داشتم. اما کار ماتراتزی جای توجیه نداشت. مادر من در آن زمان بیمار و در بیمارستان بستری بود. مردم این چیزها را نمی دانند اما من در بد موقعیتی قرار داشتم.

وی افزود: پیش از این بارها به مادرم فحاشی کرده بودند اما من هرگز واکنش نشان نداده بودم. اگر طرف حساب من آدم خوبی مثل کاکا بود از او عذرخواهی می کردم اما در مورد...

زیدان گفت: اگر من بخواهم ماتراتزی را ببخشم به خودم و همه کسانی که از صمیم قلب دوستشان دارم بی احترامی کرده ام. من از فوتبال، از هواداران و از تیم عذرخواهی می‌کنم.پس از بازی به رختکن رفتم و از بازیکنان خواستم مرا ببخشند. البته این چیزی را تغییر نمی‌دهد اما از این بابت همه متاسف بودند.

ملی پوش بازنشسته تیم فوتبال فرانسه در پایان گفت: من هرگز و هرگز از او معذرت‌خواهی نمی‌کنم. عذرخواهی از او باعث بی‌آبرویی من می‌شود. ترجیح می‌دهم بمیرم تا این که از او طلب بخشش کنم. بعضی از مردم شیطان صفتند و من حتی حاضر نیستم صدایشان را بشنوم.

کد خبر 102644

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز