همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: قبول دارم امتیازات خانگی زیادی را از دست داده‌ایم و دیگر نمی‌توانیم تا پایان فصل امتیازی از دست بدهیم.

به گزارش مهر، صمد مرفاوی در حاشیه تمرین تیمش به خبرنگاران گفت: پیروزی برابر تیم ذرت کاران پارس آباد این فرصت را در اختیار بازیکنان استقلال قرار داد تا از نظر روحی و روانی در شرایط مطلوبی قرار گیرند.

وی ادامه داد: ضمن اینکه این فرصت را در اختیار کادر فنی قرار داد به چند بازیکن استراحت بدهد و آنها را برای حضور درادامه رقابتهای لیگ برتر آماده کند.

سرمربی آبی پوشان تهران افزود: پس از دو روز تعطیلی تمرینات خوبی را برای دیدار برابر مس برگزار کردیم و خوشبختانه تیم در شرایطی مطلوبی قرار دارد.

وی در ارزیابی فنی تیم فوتبال مس کرمان گفت: قبول دارم که این تیم وضعیت مناسبی ندارد و با روزهای اوجش فاصله گرفته است، اما این تیم بازیکنان خوبی دارد و می‌تواند برای هر تیمی خطرناک باشد. ما تا پایان فصل همه بازیها را به چشم فینال نگاه می کنیم و حق نداریم امتیازی از دست بدهیم.

مرفاوی با بیان اینکه قبول دارد امتیازات خانگی زیادی را تیمش در 7 بازی گذشته از دست داده است گفت: تلاش می‌کنیم دیگر امتیازات خانگی را از دست ندهیم و با قدرت برابر حریفان به میدان برویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد حضور منصور پورحیدری و شایعه جایگزینی‌اش به عنوان سرمربی گفت: این خبر را برای اولین بار است که می‌شنوم. من بارها گفته ام آماده استفاده از نظرات و پیشنهادات پیشکسوتان استقلال هستم و تا زمانی که در کادر فنی حضور دارم با قدرت به کارم ادامه می‌دهم.

کد خبر 101684

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز