سه‌شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۵:۰۲
۰ نفر

گروه حوادث: پسر جوان در جریان درگیری با همسر صیغه‌ای خود او را در مشهد به‌قتل رساند و به تهران گریخت

اما فرار وی تنها 10 روز ادامه داشت و توسط ماموران پلیس پایتخت به دام افتاد. دوشنبه 19 بهمن وقتی ساکنان یک مجتمع آپارتمانی در بلوار هاشمی در شهر مشهد، با ماموران آتش‌نشانی تماس گرفتند و از بوی بدی که از یکی از آپارتمان‌ها به مشام می‌رسید شکایت کردند، ماموران آتش‌نشانی و پلیس با دستور قضایی وارد خانه شدند.

با ورود ماموران به داخل خانه، آنها با جسد زن جوانی روبه‌رو شدند که در داخل یکی از اتاق‌ها رها شده و چند روز از مرگش می‌گذشت.

ردپایی در تهران

با کشف جسد، تحقیقات برای گشودن راز این جنایت از سوی کارآگاهان پلیس جنایی مشهد آغاز شد. در بازجویی از همسایه‌ها مشخص شد که آپارتمان متعلق به پسر جوانی به نام حمید بوده که به تازگی آن را کرایه کرده است.

به این ترتیب، ردزنی حمید در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران در بررسی‌های خود دریافتند که مرد جوان همزمان با روزهای وقوع جنایت به تهران گریخته است، بنابراین کارآگاهان با نیابت قضایی برای دستگیری متهم از کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران کمک خواستند.

با این نیابت قضایی با دستور بازپرس شاملو، رئیس شعبه اول دادسرای جنایی تهران تحقیقات برای دستگیری متهم در تهران آغاز شد و کارآگاهان به سرعت مخفیگاه مرد جوان را در خانی‌آباد شناسایی و وی را دستگیر کردند.

درگیری مرگبار

با انتقال متهم به اداره آگاهی، وی در بازجویی‌ها با اعتراف به قتل دختر جوانی گفت: مدتی قبل با دختر جوان آشنا شدم و قرار شد با هم ازدواج کنیم، به همین خاطر خانه‌ای کرایه کردم اما بعد از گذشت مدتی وی به من مظنون شده بود و به همین خاطر بارها با یکدیگر درگیر شدیم.

10 دی ماه با بالا گرفتن درگیری بین من و دختر جوان، کنترلم را از دست دادم و او را هول دادم که سرش به تخت خورد و جان باخت، وقتی متوجه مرگ او شدم با برداشتن پول و مقداری لباس به تهران گریختم.

در این مدت، ارتباطم را با همه قطع کرده بودم و به همین خاطر تصور نمی‌کردم پلیس بتواند مرا ردزنی کند اما یک شب وقتی که در خانه در حال استراحت بودم، متوجه شدم که پلیس خانه را محاصره کرده است.

قاضی شاملو، بازپرس پرونده20بهمن با اعلام این خبر گفت: متهم برای تحقیقات تکمیلی به شهرستان مشهد انتقال خواهد یافت.

کد خبر 101327

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز