همشهری آنلاین: شرکت قطارهای مسافری رجاء اعلام کرد: با برطرف شدن اختلالات مخابراتی، فروش بلیت ‌قطارهای نوروزی برای محور خراسان، ساعت 7 دوشنبه 19 بهمن آغاز می‌شود.

 به گزارش روز پنجشنبه 15 بهمن ایرنا، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت قطارهای مسافری رجاء با اعلام این خبر افزود:‌ بعد از بروز مشکلات پیش آمده در روز دوم فروش بلیت‌های نوروزی قطار و برای جلوگیری از توزیع ناعادلانه بلیت، مسؤولان این شرکت تصمیم گرفته بودند تا زمان برطرف شدن این مشکلات، زمان فروش بلیت قطارهای نوروزی را برای مسیر مشهد مقدس به تأخیر بیندازند.

سهیل ابوالحسنی گفت:‌ در برنامه‌ریزی جدید، بلیت قطار‌های نوروزی مسیر مشهد مقدس، خواف و طبس ساعت 7 صبح روز دوشنبه 19 بهمن به فروش می‌رسد.

وی در خصوص ‌فروش بلیت قطارهای بین المللی (‌دمشق و استانبول‌) خاطر نشان کرد: فروش بلیت این قطارها نیز ساعت 8 صبح 18 بهمن ماه انجام می‌شود.

این گزارش می افزاید:شرکت رجاء فروش امسال بلیت‌های نوروزی را مختص به دوره زمانی مدیر کل روابط عمومی شرکت رجاء فروش امسال بلیت‌های نوروزی را مختص به دوره زمانی 25 اسفند 88 تا 15 فروردین 89 اعلام کرد و گفت: به هر متقاضی یک کوپه و حداکثر به تعداد اعضای خانواده با ارائه شناسنامه سرپرست خانوار بلیت فروخته می‌شود و همچون سال‌های گذشته فروش هرگونه بلیت گروهی و دسته جمعی برای تاریخ‌های یاد شده ممنوع است.

ابوالحسنی درخواست کرد: متقاضیان بلافاصله بعد از صدور بلیت، کلیه مشخصات و مندرجات بلیت را کنترل کرده و در‌ صورت مشاهده هر گونه مغایرت، در همان لحظه به اپراتور فروش اطلاع دهند تا اصلاحات لازم انجام شود.

وی به هموطنان توصیه کرد:‌ از خریداری بلیت غیرهمنام، مخدوش و خارج از سامانه رسمی فروش بلیت که از نظر این شرکت باطل محسوب می‌شود جداً خودداری کرده تا در هنگام سفر و کنترل بلیت در ایستگاه‌ها و قطارها دچار مشکل نشوند.

ابوالحسنی گفت: متقاضیان بلیت می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر یا اعلام انتقادات و شکایات در طول شبانه روز با سامانه ارتباط با مشتری رجاء، تلفن 139 تماس یا به سایت اینترنتی این شرکت به نشانی : www.raja.ir مراجعه کنند.

مدیرکل روابط عمومی رجاء خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی سیستم پیامک رجاء به شماره 3000139، هموطنان می‌توانند هرگونه انتقاد، شکایت و یا پیشنهاد خود در زمینه فروش بلیت را به این شماره پیامک کنند.

کد خبر 100988

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز