همشهری‌آنلاین: فروش سراسری بلیت قطارهای مسافری برای نوروز 89 از 11 بهمن آغاز می‌شود

فروش سراسری بلیت قطارهای مسافری برای نوروز 89 از ساعت 7 صبح یکشنبه 11 بهمن 88، از طریق حدود 740 نمایندگی فروش در سراسر کشور همزمان آغاز می‌شود

به گزارش واحد مرکزی خبر، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت قطارهای مسافری رجاء با اعلام این خبر افزود: فروش بلیت قطارهای مسافری نوروز امسال 11 بهمن، برای محورهای شمال (قائم ‌شهر، ساری، گرگان و ...)، شمالغرب و آذربایجان (زنجان، میانه، تبریز، مراغه و ...) همچنین قطارهای ساری- مشهد، قزوین-مشهد، تبریز-مشهد، زنجان- مشهد، کرج- مشهد و بالعکس است.

سهیل ابوالحسنی ادامه فروش بلیت قطارهای نوروز را ساعت 7 صبح 12 بهمن، برای محورهای جنوب (اراک، اهواز و ...به جز اندیمشک و خرمشهر که متعاقبا اعلام می‌شود)، جنوب ‌شرق (یزد، کرمان، بندرعباس، اصفهان و ...) و قطارهای اراک-مشهد، قم-مشهد، کاشان-مشهد، اصفهان-مشهد، شیراز-مشهد، یزد-مشهد، بندرعباس-مشهد، کرمان-مشهد و بالعکس اعلام کرد.

وی گفت: ساعت 7 صبح 13 بهمن نیز، فروش بلیت برای قطارهای مسافری محور خراسان، طبس، خواف و بالعکس آغاز می ‌شود.

ابوالحسنی اظهار داشت: فروش بلیت قطارهای مسافری برای نوروز 89 همچون سال گذشته با افزایش قابلیت‌های مرکز رایانه‌ای فروش بلیت و توسعه امکانات مربوط، بمنظور سهولت دسترسی هموطنان به بلیت انجام گرفته است.

مدیرکل روابط عمومی شرکت رجاء همچنین در خصوص ‌فروش بلیت قطارهای بین المللی (‌دمشق و استانبول‌) خاطر نشان کرد: فروش بلیت این قطارها با هماهنگی سوریه و ترکیه بعد از پیش فروش بلیت‌ قطارهای داخلی، ساعت 8 صبح 18 بهمن انجام می‌شود.

وی فروش امسال بلیت های نوروزی را مختص به دوره زمانی 25 اسفند 88 تا 15 فروردین 89 اعلام کرد و گفت: به هر متقاضی یک کوپه و حداکثر به تعداد اعضای خانواده با ارائه شناسنامه سرپرست خانوار بلیت فروخته می‌شود و همچون سال‌های گذشته فروش هرگونه بلیت گروهی و دسته جمعی برای تاریخ های یاد شده ممنوع است.

سهیل ابوالحسنی درخواست کرد: متقاضیان بلافاصله بعد از صدور بلیت، مشخصات و مندرجات بلیت را کنترل کرده و در‌ صورت مشاهده هر گونه مغایرت، در همان لحظه به اپراتور فروش اطلاع دهند تا اصلاحات لازم انجام شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت قطارهای مسافری رجاء از متقاضیان درخواست کرد: از خریداری بلیت غیرهمنام، مخدوش و خارج از سامانه رسمی فروش بلیت که از نظر این شرکت باطل محسوب می‌شود جداً خودداری کرده تا در هنگام سفر و کنترل بلیت در ایستگاه‌ها و قطارها دچار مشکل نشوند.

وی گفت: متقاضیان بلیت می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر یا اعلام انتقادات و شکایات در طول شبانه روز با سامانه ارتباط با مشتری رجاء، تلفن 139 تماس یا به سایت اینترنتی این شرکت به نشانی www.raja.ir مراجعه کنند.

کد خبر 100484

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز