گروه شهری: خدمات بزرگی چون احداث تونل بزرگ توحید برای رفاه حال بیشتر شهروندان تهرانی از سوی شهرداری تهران قابل تقدیر است

مرتضی آقا تهرانی نماینده مردم تهران در مجلس، با تقدیر از تلاش‌های شهرداری تهران برای احداث تونل توحید، گفت: احداث پروژه‌های بزرگی چون تونل توحید برای تهران یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

مرتضی آقا تهرانی رئیس مجمع نمایندگان شهر تهران در حاشیه بازدید نمایندگان از تونل توحید گفت: خدمات بزرگی چون احداث تونل بزرگ توحید برای رفاه حال بیشتر شهروندان تهرانی از سوی شهرداری تهران قابل تقدیر است.

این نماینده مجلس افزود: شهر تهران مشکلات بسیار زیادی در امر ترافیک دارد که باید با درایت و تدبیر شهرداری و دولت حل شود. آقا تهرانی با تقدیر از خدمات شهردار تهران گفت: به خاطر تمام تلاش و زحماتی که شهرداری تهران در احداث تونل توحید کشید به نمایندگی از مردم تهران از آنها تشکر می‌کنم.

رئیس مجمع نمایندگان شهر تهران در مجلس با تاکید بر حمایت جدی از فعالیت‌های شهرداری تهران در خدمت رسانی به مردم، گفت: مهم این نیست که چه کسی برای مردم تهران تلاش می‌کند، مهم این است که مردم تهران با این خدمات به رفاه و آسایش می‌رسند.

کد خبر 100528

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز