نمایشگاه اموال مسروقه سارقان و زورگیران با حضور سردار علی ولیپور گودرزی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ صبح امروز سه شنبه ۱۰ بهمن، در مقر پلیس آگاهی تهران بزرگ برگزار شد.

به گزارش همشهری آنلاین، سردار علی ولی‌پور گودرزی در حاشیه اجرای طرح برخورد با سارقان که پیش از ظهر امروز در مقر پلیس آگاهی تهران بزرگ به اجرا درآمد، گفت: در راستای رسیدگی به شکایات و مطالبات مردمی در خصوص موضوع سرقت، طی سه روز گذشته، مرحله جدیدی از طرح برخورد با سرقت با محوریت برخورد با سارقان خشن در سطح پایتخت به اجرا درآمد و در جریان آن همکاران من موفق شدند که ۶۳ سارق و زورگیر حرفه‌ای و سابقه‌دار را شناسایی و دستگیر کنند.

وی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره استفاده از پابند الکترونیک برای کنترل مجرمان نیزگفت:‌ به زودی طرح کنترل مجرمان با پابند الکترونیک با دستور فرمانده فراجا اجرا می‌شود که این اقدام هم در پیشگیری از وقوع جرایم بازدارنده است و هم اقدامی موثر در دستگیری متهمان در کمترین زمان ممکن است.

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خبری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد علی IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    2 0
    درود خدا برا کسی که طرح پابند الکترونیکی را پیشنهاد کرد .ملت همه موافق این طرح هستند .قطعا در کاهش جرایم موثر خواهد بود .بی صبرانه منتظر اجرای این طرح عظیم امنیتی هستیم هرچند به مذاق بعضی ها خوش نیاید.