تولید «هن تنگ X5» بالاخره بعد از مدت‌ها در بروجرد آغاز شده است و حال که این کراس‌اوور جمع و جور چینی به دست حواله‌داران این خودرو رسیده است، شاهد هستیم که خرید و فروش X5 در بازار آزاد آغاز شده و قیمت‌گذاری آن نیز انجام است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسب بخار، با توجه به اخبار رسیده، شرکت «عظیم خودرو» که متولی تولید کراس‌اوورهای نشان «هن تنگ» در ایران است، بالاخره بعد از مدت‌ها تولید «هن تنگ X5» را در بروجرد آغاز کرده است. حال که این کراس اوور جمع و جور چینی به دست حواله داران این خودرو رسیده است، شاهد هستیم که خرید و فروش X5 در بازار آزاد آغاز شده و کشف قیمت آن نیز صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید:

تصاویر | خودروی لوکس چینی بالاخره به ایران آمد

تصاویر | جدیدترین مدل هیوندای i۲۰ معرفی شد | یک هاچ‌بک اسپرت دیگر از خودروسازی کره

هن تنگ X5 یک کراس اوور جمع و جور و تک دیفرانسیل چینی است که در شرکت عظیم خودرو مونتاژ می‌شود. این خودرو به پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو ۱۵۴ اسب بخار و ۲۱۵ نیوتن متر گشتاور مجهز است و جعبه دنده اتوماتیک CVT توان این پیشرانه را به چرخ‌های جلوی هن تنگ ایکس ۵ می‌رساند. ۶ کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، فرمان کمکی برقی، سنسور نور و باران، تهویه اتوماتیک، سامانه کنترل پایداری، کنترل شروع حرکت در سربالایی، ترمز پارک برقی، نمایشگر لمسی، دوربین عقب، صندلی برقی راننده،، تریم داخلی چرم مصنوعی، سقف پانورامیک، استارت دکمه‌ای، چراغ‌های زنون جلو، نور پردازی کابین، بلوتوث و… از جمله امکاناتی است که در تیپ «لاکچری» هن تنگ X5 دیده می‌شود.

با آغاز تحویل این کراس اوور چینی و رسیدن آن به دست حواله داران، شاهد هستیم که موج آگهی فروش هن تنگ ایکس ۵ در فضای مجازی راه افتاده است. پیگیری‌های خبرنگار اسب بخار نشان می‌دهد که در حال حاضر، مالکان این خودرو قیمتی در محدوده ۸۹۰ تا ۹۵۰ میلیون تومان را برای خودرویشان در نظر گرفته‌اند.

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سرگرمی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha