تصاویری از داخل کابین نسل جدید مرسدس بنز را در این مطلب می‌بینید.

به گزارش همشهری آنلاین، نسل اول S کلاس در سال ۱۹۷۲ معرفی شده و از آن تاریخ تاکنون در ۶ نسل مختلف به خیابان‌ها راه پیدا کرده است. نسل فعلی این خودرو که با کد W۲۲۲ شناخته می‌شود، از سال ۲۰۱۴ روی خط تولید قرار دارد.

این سدان فول‌سایز تشریفاتی به انبوهی از امکانات جدید و مدرن تجهیز شده و حرف‌های بسیار زیادی برای گفتن در برابر رقبا دارد. 

مرسدس بنز پرچمدار خود را با سیستم صوتی فوق‌العاده با کیفیت برمستر (Burmester) عرضه خواهد کرد. این سیستم متشکل از ۳۰ اسپیکر و ۸ ارتعاش‌دهنده بوده و صدای فراگیر چهاربعدی تولید می‌کند.

مرسدس بنز S کلاس ۲۰۲۱ از فرمان حساس به لمس سود می‌برد. علاوه ‌بر این سنسورهایی در جداره داخلی و بیرونی غربالک تعبیه شده که وظیفه دارند حضور دستان راننده روی فرمان را تشخیص دهند. سیستم‌های کمکی از طریق این سنسورها متوجه می‌شوند که آیا راننده کنترل خودرو را در اختیار دارد یا خیر.

به گزارش دیجیاتو، سدان اشرافی ژرمن‌ها برای اطمینان خاطر مالک، توانایی احراز هویت از طریق حسگر اثر انگشت، شناسایی چهره و تشخیص صدا را دارد. البته هر سه این‌ها آپشن بوده و با پرداخت مبلغ اضافی قابل خرید هستند.

اشتوتگارتی‌ها درباره قیمت S کلاس W۲۲۳ فعلا حرفی به میان نیاورده‌اند. پیش‌بینی می‌شود با توجه به افزایش سطح تجهیزات و تکنولوژی‌ها، قیمت مدل پایه از این خودرو فراتر از ۹۴,۲۵۰ دلارِ نسل پیشین باشد. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، سدان لوکس آلمانی نیمه نخست سال آینده راهی خیابان‌های آمریکا خواهد شد.

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سرگرمی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha