نمونه اولیه محصولات هونگچی بالاخره پا به ایران گذاشته و قرار است به‌زودی برنامه تولید و عرضه هونگچی H۵ دنبال شود.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسب بخار، شرکت پرشیاخودرو که به عنوان نماینده «ب‌ام‌دبلیو» و «مینی» در ایران فعالیت می‌کند و کسب‌وکارهای جدیدی را در زمینه عرضه محصولات مولتی برند آغاز کرده، چند وقتی است برنامه عرضه محصولات یک نشان تجاری جدید را در کشور دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: تصاویر | خودرو برند لوکس چینی در راه ایران | با هونگچی H۵ آشنا شوید

پرشیاخودرو مدت‌هاست که می‌خواهد نشان تجاری «هونگچی» یا همان «هونگژی»(Hongqi) را به ایران بیاورد و محصولات آن را در قالب عرضه به صورت SKD و مونتاژی، به جاده‌های کشور بفرستد. حال منابع خبری می‌گویند که بالاخره نمونه اولیه محصولات هونگچی پا به نمایندگی مرکزی پرشیاخودرو واقع در جاده مخصوص گذاشته و قرار است به‌زودی برنامه تولید و عرضه هونگچی H۵ دنبال شود. با توجه به اطلاعات به دست آمده، فعلا سه دستگاه از این سدان لوکس چینی به انبار پرشیاخودرو آمده و به احتمال زیاد، به‌زودی این خودروها با پلاک گذرموقت جهت انجام تست‌های فنی و اخذ مجوزهای لازم به خیابان‌ها می‌آیند.

هونگژی H۵ یک سدان لوکس از گروه FAW چین است و در اکثر بازارها با پیشرانه ۱٫۸ لیتری توربو ۱۷۸ اسب بخار و ۲۵۰ نیوتن متر معرفی گردیده است. این خودرو به جعبه دنده شش‌سرعته اتوماتیک مجهز بوده و توان پیشرانه را به چرخ‌های جلوی H۵ می‌رساند. در سال ۲۰۱۸، هونگچی H۵ به خاطر داشتن برخی ویژگی‌ها به عنوان یکی از ایمن‌ترین خودروهای بازار چین شناخته شد.

حالا باید منتظر باشیم و ببینیم که پرشیاخودرو چه سیاستی را جهت تولید و عرضه محصولات هونگچی، در پیش می‌گیرد و آیا می‌تواند محصولات این نشان چینی که اکثرا قیمت‌های بالایی را دارند، با موفقیت در ایران به فروش برساند؟

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 79
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • ایرانی.در بدر FR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    خوش بحال چینی ها. و یک در صد ایرانی ها. برا ما هم سم خوراکی برا ی رفتن به دیار باقی وارد کنید لطفا.
  • فرشاد روحانی رانکوهی IR ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    113 9
    خوبه حالا با عرضه های صالح رو هم جمع کنید تولید داخلی کنید و صادر هم بکنید . دزد ها را آویزان کنید و دانش بنیان ها رو تصمیم گیر .
  • IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    قیمتش میشه 1میلیارد حتما
  • امیر IR ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    چقدر قشنگه

برچسب‌ها

۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵