بی توجهی به اخطارهای شهرداری در خیابان اسکندری بار دیگر حادثه آفرید و این بار ریزش آوار سبب مرگ یکی از شهروندان شد.

همشهری آنلاین- زینب زینال زاده: چند روز پیش بود که خبر ریزش ساختمان در خیابان کریمخان زند رسانه ای شد. حادثه ای که به دلیل بی توجهی به اخطارهای شهرداری مبنی بر مقاوم و ایمن سازی املاک مجاور رخ داد. حالا با گذشت کمتر از ۱۵ روز حادثه ای مشابه دیشب در خیابان اسکندری ناحیه ۲ منطقه ۶ رخ داد و  متاسفانه این حادثه منجر به فوت یکی از ساکنان شد. 

به گفته «حمید جوکار» شهردار ناحیه ۲، مالک مجوز ساخت و ساز را اواخر سال گذشته دریافت کرده بود. او در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: «گود برداری در عمق ۳۰۰ تا ۴۰۰ متر انجام شده بود و پس از بازدید از ملک اخطارهای مبنی بر ایمنی و سازه نگهبان ملک مجاور را دادیم.» جوکار ادامه داد: «متاسفانه مالک اخطارها را جدی نگرفت و برای ایمنی ملک مجاور از سازه نگهبان ضعیف استفاده کرده بود که در بازدید مجدد اخطار لازم دوباره داده شد و از مالک خواستیم سازه نگهبان را تقویت کند.»

به گفته شهردار ناحیه ۲، مهندس ناظر، در این امر کوتاهی کرده است: «مهندس ناظر باید به طور مستمر از ملک بازدید و تخلفات را گزارش می داد که قصور مهندس ناظر و بی توجهی مالک به اخطارهای شهرداری منجر به فوت یکی از شهروندان شد.»

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha