صدها کیلو میوه و هزاران بطری آبمیوه توسط شهروندان عضو ستاد مردمی شکرانه سلامت منطقه ۲ بین کادر درمان و بیماران بیمارستان های درگیر بیماری کرونا ویروس توزیع شد.

همشهری آنلاین- مریم باقرپور: «ستاد مردمی شکرانه سلامت» از اواخر اسفند ماه با هدف اجرای پویش های مردمی و برنامه هایی مانند ضدعفونی معابر پرتردد، محیط های بیمارستانی و منازل دارای بیمار کرونایی، کمک در پخت و توزیع غذای ویژه بیمارستان های فعال در زمینه کرونا، بسته بندی و توزیع هدایای مردمی و آبمیوه طبیعی ویژه کادر درمان و بیماران کرونایی و... در برخی از مناطق شهر تهران شکل گرفت و در این میان منطقه ۲ جزو اولین محدوده های تهران بود که اعضای آن برنامه های گسترده ای را در محله ها به اجرا گذاشتند.

مقداد جلیلیان، مسئول ستاد مردمی شکرانه سلامت منطقه ۲، گفت:« پس از مشارکت در ضدعفونی معابر و بیمارستان ها، اعضا با توجه به فرارسیدن عید نوروز تصمیم به تهیه آبمیوه های طبیعی و میوه های بسته بندی شده گرفتند. بنابراین پس از مشارکت جمع زیادی از شهروندان منطقه به ویژه از محله های ستارخان، شهرک غرب، تهران ویلا، شهرک آزمایش، کوی نصر و مرزداران توانستیم ۲ هزار بسته میوه، ۳ هزار بطری آبمیوه طبیعی و ۸۰۰ بسته فرهنگی شامل  کتاب های قرآن و دعا و بسته های متبرک رضوی تهیه کرده و بین بیماران و کادر درمانی بیمارستان های  رسول اکرم(س)، بقیه الله(ع)، مدرس، میلاد، مسیح دانشوری  و شهدای تجریش توزیع کنیم. »
 تاکنون ۱۶۰ نفر از شهروندان منطقه ۲ عضو ستاد مردمی شکرانه سلامت شده اند و  توسط اعضا میوه ها در مساجد، دفاتر ستاد و آستان قدس رضوی منطقه بسته بندی و بین بیمارستان ها توزیع شد. جلیلیان گفت:«طرح طبخ غذای متبرک رضوی هم به زودی شروع می شود. همچنین برای روحیه دادن به کادر درمان پویش نقاشی کودکان هدیه به مدافعان سلامت راه اندازی شده است. در این پویش کودکان نقاشی خود را به همراه ویدئو سی ثانیه ای با موضوع "حمایت از کادر درمانی مقابله کننده با کرونا" برای ستاد ارسال می کنند و علاوه بر دریافت جایزه این نقاشی ها به دست کادر درمان می رسد. »

ستاد مردمی شکرانه سلامت منطقه ۲ با مشارکت شورایاران و سرای محله ها، دفتر آستان قدس رضوی منطقه ۲، هیئت های مذهبی، مساجد، سمن ها و شهروندان علاقه مند به خدمت تشکیل شده و دفتر آن در خیابان ستارخان، خیابان سازمان آب، پلاک ۹۱ واقع شده است.

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha