همشهری آنلاین: شرکت هوایی KLM یکی از جت‌های مسافربری بازنشسته خود را به آپارتمانی مجهز و مجلل تبدیل کرده‌است.

براساس گزارش گيزمگ، فكر خوابيدن در هواپيما و اقامت طولاني‌مدت در هواپيما در سفرهاي هوايي طولاني براي بسياري از انسان‌ها يك كابوس آزاردهنده‌است. شركت هوايي KLM براي رفع اين كابوس اقدامي مبتكرانه روي يكي از جت‌هاي خود انجام داده‌است، حتي اگر قرار نباشد اين هواپيما از روي زمين بلند شود.

اين شركت يكي از جت‌هاي مسافربري بازنشسته خود را به آپارتماني مجلل تبديل كرده‌است كه چهار نفر مي‌توانند در آن اقامت داشته‌باشند.

اين جت بازنشسته كه با در طول فعاليت خود سه هزار و 675 پرواز انجام داده‌است، اكنون در كنار فرودگاه شيفول در آمستردام قرار گرفته و درون آن دچار تحولي بزرگ شده‌است. اين جت اكنون به آپارتماني 366 مترمربعي تبديل شده‌است كه با تم آپارتمان‌هاي قديمي طراحي شده‌است. اين آپارتمان داراي يك اتاق غذاخوري بزرگ، اتاق مطالعه، دو اتاق‌خواب بزرگ، آشپزخانه‌اي مجهز، 116 پنجره، البته در ابعاد پنجره جت مسافربري، هشت دستشويي كوچك و اتاقي با ديد پانوراما برخوردار است.

اين آپارتمان همچنين به اينترنت پرسرعت مجهز است و ساكنان آن مي‌توانند در هر ساعتي از روز شاهد بلند شدن يا فرود آمدن هواپيماهايي باشند كه در فرودگاه مجاور در ترددند.

اقامت در اين آپارتمان جايزه رقابتي است كه براي ورود در آن بايد در وب‌سايت Airbnb ثبت‌نام كنند و درصورتي كه در رقابت برنده شوند، از هرجايي از جهان كه باشند به اين آپارتمان خواهند آمد.

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha