همشهری آنلاین: شرکت طراحی و تولید کفش‌های مجلل Borgezi اولین کفش‌های پلاتنینی و طلای جهان را با قیمت‌هایی باورنکردنی طراحی و عرضه کرده‌است.

 

 

براساس گزارش وب‌سایت شرکت Borgezi، تنها دلیل گرانی این کفش‌ها استفاده از پلاتین و طلا در ساخت آنها نیست؛ در ساخت این کفش‌ها علاوه بر طلا از برلیان نیز استفاده شده‌است.

کفش الماس‌نشان Borgezi دارای بیش از 30 قیراط برلیان است. هر جفت از این کفشها دست‌ساز بوده و از جنس طلای زرد یا پلاتین ساخته شده و سپس با استفاده از بیش از دو هزار و 200 برلیان تزئین شده‌است. کفی قلب مانند این کفش نیز قابل تعویض است تا در صورت مشاهده هرنوع سایش و فرسایش این کفی نو جایگزین آن شود.

شرکت Borgezi کفشهای الماس‌نشان خود را برای هزار سال گارانتی کرده‌است. قیمت یک جفت این کفش‌ها درصورتی که از طلای زرد عیار 18 ساخته شده باشند و 30 قیراط برلیان برروی آنها کار شده‌باشد187 هزار دلار خواهد بود.

محصول شگفت‌آور دیگر این شرکت کفش‌سازی کلوپاترا نام دارد که تماما از جنش پلاتین است. طرح پاشنه این کفش‌ها از پرچم گل نیلوفر آبی الهام گرفته شده‌است و به گفته شرکت سازنده،‌ مشتریان می‌توانند درخواست بدهند تا این کفش نیز از جنس طلای زرد یا سفید برای آنها ساخته شود.

قیمت کفشهای کلوپاترا نیز در صورتی که از جنس پلاتین باشند، 109 هزار و 700 دلار و در صورتی که از طلای سفید یا زدر ساخته شوند 93 هزار و 500 دلار خواهد بود.

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

برچسب‌ها

۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۰۷:۵۰