همشهری آنلاین-هلن صدیق بنای: جراحی گوش به شکل جن و پری به مدی بسیارپر طرفدار در اروپا و آمریکا تبدیل شده است.

 

 


جوانان با تماشای فیلم‌های تخیلی و فضایی هالیوود، بخصوص در اوایل سال 2006  جذب و شیفته الگوبرداری از شخصیت‌های تخیلی فیلم‌ها شده‌اند.

جراحی گوش به شکل "اشاره یا جنی" یکی از پرطرفدارترین جراحی در نتیجه این شیفتگی و الگوبرداری‌ها است. جراحی‌که افراد برای شبیه سازی گوش خود با گوش شخصیت‌ فیلم‌های تخیلی چون "سفر ستاره" به آن روی آورده‌اند. جالبه نه؟!!

البته این کار یک شبه جراحی است تا یک جراحی‌. ولی باید توسط یک دکتر جراح زیبایی انجام شود که هزینه آن حدود 1300 تا 1200 دلار است.

جراح زیبایی در این عمل یا شبه عمل جراحی، گوش فرد را درست از نوک گوش برش داده و بخشی از بافت گوش را با این برش از بین می‌برد. بعد دوباره آن را به صورت نوک تیز بهم بخیه می‌زند. شکل گیری و درمان "گوش اشاره" یا گوش جنی نیاز به طول زمان، آتل و بست خاص این گونه جراحی‌ها دارد. درمان قطعی در این جراحی‌ها به ماه‌ها زمان، صبوری،  تحمل درد و بیخوابی نیاز دارد.

جراحی بدن و چهره افراد برای زیبایی یک مسئله قابل درک است. ولی محبوبیت و شیفتگی افراد برای انواع تاتو، سوراخ کردن صورت و بدن برای حلقه‌گذاری، جراحی برای تغییر‌بدن و تبدیل آن به صورت یک حیوان یا هر چه ترسناک کردن صورت و...واقعا یک مسئله غیر قابل درک ‌است

در جراحی‌های" گوش اشاره"، گوش‌های آنها برای همیشه شبیه گو‌ش‌های شخصیت‌های تخیلی یا به قولی شبیه گوش‌های جن و پری می‌شوند.

 به قول جد بزرگ مادری: خدا به دور بچه جان... این کارها چیه شماها می‌کنید؟ مگه عقل‌ از سرتون پریده...

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز