همشهری آنلاین: دومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان از 13 تا 20 بهمن در مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب برگزار می‌شود

این نمایشگاه توسط انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان و با همکاری معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

قرار است 2300 متر مربع فضای نمایشگاهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان، آماده شود.

مهدی شیذری، عضو گروه اجرایی دومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان، ضمن اعلام این خبر، به ویژگی‌های فضای برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: بنا داریم یک میلیون جلد کتاب به نمایش بگذاریم، به همین منظور قفسه‌ها طوری جانمایی می شود که انتخاب کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان به سهولت انجام پذیرد.

وی افزود: با توجه به ویژگی کتاب‌های کودکان و نوجوانان، نمایش همه کتاب‌ها به‌ گونه‌ای است که جلد آنها دیده شود.

فضای این نمایشگاه به 6 بخش خردسال، پیش‌دبستانی، دبستانی، راهنمایی، دو سال اول دبیرستان و کتاب‌هایی درباره کودک برای پدرها و مادرها تقسیم‌بندی خواهد شد.

شیذری با اشاره به این‌که دومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان پس از 14 سال برگزار می‌شود گفت: این برنامه‌ریزی صورت گرفته تا حضور حداکثری عناوین کتاب‌های منتشر شده در سه سال اخیر را در این نمایشگاه شاهد باشیم.

کد خبر 99844

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز