دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۸۸ - ۱۵:۵۵
۰ نفر

ورشو‌: مردی که قصد داشت با استفاده از کارت اعتباری متعلق به شخصی دیگر، مبلغ 12 هزار دلار از یک فروشگاه خرید کند به دام پلیس افتاد.

این مرد 45 ساله با استفاده از رایانه، مشخصات کارت اعتباری را که در پیاده‌رو پیدا کرده بود تغییر داد وآن را به نام خودش ثبت کرد اما فراموش کرد که یکی از حروف حک شده روی کارت جا مانده است.

روز بعد او به فروشگاه رفت و تعداد زیادی اجناس گرانقیمت را پای صندوق برد تا آنها را خریداری کند. اما صندوقدار در نخستین بررسی متوجه شد که یکی از حروف نام او روی کارت نیست. به این ترتیب پلیس در جریان قرار گرفت و این مرد متقلب و فراموشکار را دستگیر کرد.

ازدواج روی رودخانه یخ زده 

پراگ: زوج جوانی به جای سالن عروسی، یک رودخانه یخ‌زده را برای برگزاری مراسم ازدواج انتخاب کردند و به این ترتیب پای خبرنگاران به مجلس عروسی‌شان باز شد. ماجرا از این قرار بود که آنها برای نخستین بار یکدیگر را در حال قایق‌سواری در همین رودخانه مشاهده کرده بودند و در همین محل بود که درخواست ازدواج هم مطرح شد.

به همین دلیل آنها همین محل را که خاطره خوشی از آن داشتند برای برگزاری مراسم ازدواج انتخاب کردند. گفتنی است از آنجایی که نگرانی از شکستن یخ‌ها وجود داشت، همه میهمان‌ها برای ایستادن روی سطح رودخانه دعوت نشدند و تعدادی از آنها از اطراف رودخانه شاهد برگزاری مراسم ازدواج این زوج بودند.

آنها به خبرنگاران گفتند که به دنبال ساختن خانه‌ای در اطراف این رودخانه هستند تا بتوانند همیشه یاد روز‌های خوش شان را زنده نگه دارند.

غرامت برای تمرین اپرا

مکزیکوسیتی: همسایه‌ای که از سر و صدای همسایه روبه‌روی خود به ستوه آمده بود از آنها به دادگاه شکایت کرد. این زن میانسال در شکایت خود به دادگاه گفت که آنها هر شب با سر و صدای زیادی اپرا تمرین می‌کنند و به این ترتیب آرامش او و پسر خردسالش را از بین برده‌اند.

بنا بر ادعای این زن، سر و صدای آنها موجب شده است که فرزندش دچار بی‌خوابی شود و این بی‌خوابی او را به سوء تغذیه هم دچار کرده است و به‌طور کلی سلامتی فرزندش در معرض خطر است.

این زن تاکید کرد که بارها تلاش کرده از راه گفت‌و‌گو،همسایگانش را به رعایت سکوت تشویق کند اما آنها نپذیرفته‌اند. گفتنی است در صورتی که وکیل این زن بتواند ثابت کند که فرزند او بر اثر همین سر و صدا‌ها دچار بی‌خوابی و سوءتغذیه شده است، غرامت سنگینی به او تعلق خواهد گرفت و آنها دیگر حق تمرین اپرا نخواهند داشت.

برگزاری مسابقه وزن‌کشی

استکهلم:  برگزاری وزن‌کشی یک مسابقه  کاهش‌وزن تبعات سنگینی برای برگزارکنندگان این مسابقه به دنبال داشت. ماجرا از این قرار بود که تعدادی از افراد با وزن زیاد در یک سالن منتظر بودند تا روی ترازو بروند.

آنها چند هفته فرصت داشتند تا به بیشترین میزانی که می‌توانند وزنشان را پایین بیاورند و در صورتی که ترازو این کاهش وزن را تایید می‌کرد، فردی که بیشترین کاهش وزن را داشت، جایزه خوبی دریافت می‌کرد.

اما در اواسط مسابقه، سالنی که مسابقه در آن انجام می‌شد فروریخت. به این ترتیب مسابقه نیمه‌کاره باقی ماند. گفتنی است در جریان این حادثه کسی آسیب ندید و قرار است چند روز دیگر مسابقه بار دیگر برگزار شود.

به گفته کارشناسان احتمالا وزن زیادی که روی ستون‌های این ساختمان قرار داشته است موجب فروریختن سالن شده اما با این حال بررسی‌ها در مورد شناسایی علت حادثه ادامه دارد.

کد خبر 99764

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز