جمعه ۲ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۵:۲۹
۰ نفر

آلاسکا‌: مردی که با پرتاب توپ گلف به صورت رئیسش به او آسیب رسانده بود راهی زندان شد.

ماجرا از این قرار بود که این مرد جوان به علت کم‌کاری به دفتر رئیسش احضار شد. اما او از انتقاد‌های رئیس خیلی عصبانی شد و از کوره در رفت. این جوان ناگهان توپ گلفی را که در اتاق رئیس بود برداشت و محکم به سمت صورت او پرتاب کرد.

این توپ موجب شکستن دندان و بخشی از بینی رئیس شد و به همین دلیل پلیس،  ضارب را دستگیر کرد. این مرد خشن در توجیه اقدامی که انجام داده بود به پلیس گفت: در حالی که من فشارکاری زیادی را تحمل می‌کنم رئیسم مشغول بازی گلف در اتاقش است و من همیشه با این موضوع مشکل داشتم.

اعتیاد به سرقت

فلوریدا: در حالی که اغلب سارق‌ها پس از آزادی از زندان سعی می‌کنند دست‌کم مدتی از کار‌های خلاف دور باشند، زنی 48 ساله نشان داد که به سرقت بیشتر از هر چیز دیگری در دنیا علاقه‌مند است.

این زن 48 ساله به جرم‌های سنگینی مانند حمل مواد مخدر و سرقت خودرو چند سالی را در زندان سپری کرد. اما سرانجام دوره محکومیتش به پایان رسید و از زندان آزاد شد. اما وی که در زندان قول داده بود دیگر دست به سرقت نزند فقط چند ساعت پس از آزادی یک خودروی گرانقیمت را از خیابان سرقت کرد.

هرچند پلیس او را روز بعد دستگیر کرد اما ماموران پلیس به خبرنگاران گفتند که در بررسی‌های اولیه با وجود اینکه شواهدی به دست آمده بود هرگز گمان نمی‌کردند که این زن میانسال پس از تحمل سال‌ها حبس دست به سرقت زده باشد. گفتنی است، این بار دوره محکومیت او طولانی‌تر می‌شود.

دردسر چاقی

پاریس: یک شرکت هواپیمایی پس از انتقاد‌های فراوان اعلام کرد که برای مسافران چاق هزینه بیشتری را بابت بلیت دریافت نمی‌کند. این شرکت پیش از این اعلام کرده بود در صورتی که مسافران چاقش نتوانند خود را روی یک صندلی هواپیما جا دهند برای آنها هزینه بیشتری را بابت بلیت در نظر می‌گیرد.

اما این موضع‌گیری موجب شد که بسیاری از مسافران این شرکت هوایی نسبت به قانون جدید اعتراض کرده و آن را نقض حقوق مسافران توصیف کنند. به همین دلیل این شرکت هواپیمایی اعلام کرده است نه تنها قصد ندارد مسافران چاق را وادار به خرید 2 بلیت برای استفاده از 2 صندلی کند، بلکه این شانس را برای آنها در نظر گرفته است که در صورت خرید داوطلبانه 2 بلیت از تخفیف 25 درصدی برخوردار شوند.

گفتنی است برخی از مسافران چاق قصد داشتند به علت مسخره شدن در انظار عمومی از این شرکت غرامت بگیرند.

مبارزه با اعتیاد در زندان

مکزیکو سیتی:  ممنوعیت استعمال مواد مخدر در زندان‌ها یکی از دلایلی است که به موجب آن زندانیان معتاد ناچار می‌شوند دست‌کم در دوره گذراندن محکومیت، استفاده از این مواد را ترک کنند.

این در حالی است که یک زندانی با استفاده از این موقعیت تصمیم گرفت به طور کلی اعتیاد به هروئین را ترک کند و به همین دلیل از مقامات خواست که دوره محکومیتش را طولانی‌تر کنند. این جوان 25 ساله که باید یک ماه در زندان بماند اعلام کرد که با گذشت یک هفته از دوره محکومیتش توانسته اعتیاد به هروئین را ترک کند.

اما در صورتی که 2 ماه در زندان بماند و به مواد دسترسی نداشته باشد این سم به طور کلی از بدنش خارج خواهد شد و او می‌تواند برای همیشه مواد مخدر را کنار بگذارد. البته قاضی هنوز با این درخواست موافقت نکرده و احتمالا با در نظر گرفتن امکاناتی او را به مرکز ترک اعتیاد خواهد فرستاد.

کد خبر 100020

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز