سه‌شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۶:۳۴
۰ نفر

سیدنی: کارشناسان می‌گویند ماهی‌هایی که اخیرا همراه با باران از آسمان یک شهر دورافتاده در استرالیابه زمین باریده‌اند در واقع چندی پیش توسط گردباد به آسمان رفته بودند و پس‌از بارش باران دوباره روی زمین افتاده‌اند.

این در حالی است که باران ماهی‌های کوچک سفید در شهری باریده است که کیلومتر‌ها با نزدیک‌ترین دریاچه فاصله دارد. یک کارشناس هواشناسی در این زمینه به خبرنگاران گفت که توفان و گردباد موجب شده است که این اتفاق روی دهد.

شایان ذکر است در گذشته هم‌ چنین باران‌هایی در استرالیا باریده است. گفتنی است که توفان و گردباد می‌تواند ماهی‌ها را تا ارتفاع بسیار زیادی بالا ببرد که در آن ارتفاع ماهی‌ها یخ می‌زنند.

200 بار تماس با پلیس

فلوریدا: مردی جوان در 3 روز گذشته بیش از200 بار با پلیس تماس گرفته و این در حالی است که پلیس هنوز نتوانسته او را دستگیر کند. او که نمی‌خواهد به دام پلیس بیفتد از تلفن‌های عمومی مختلف سطح شهر و در زمان‌های کوتاه با خط اضطراری پلیس تماس گرفته است.

پلیس معتقد است انگیزه این مرد از تماس‌های مکرر با پلیس فقط آزار و اذیت است. برخی از ماموران پلیس هم می‌گویند او احتمالا یک مجرم سابقه‌دار است که از پلیس کینه به‌دل دارد.

به هر حال تماس‌های مکرر او موجب شده که خط‌اضطراری پلیس به‌طور مداوم اشغال شود و امکان برقراری تماس‌های اضطراری در موارد جدی با پلیس وجود نداشته باشد. در صورتی که این مجرم به دام بیفتد به حبس و پرداخت جریمه سنگین  محکوم خواهد شد.

تیراندازی به در هتل

مکزیکوسیتی: جا‌گذاشتن کلید اتاق هتل‌ها یک مشکل دائمی در بین مسافران حواس‌پرت است. این در حالی است که در برخی موارد مسافران برای باز‌کردن در اتاق بدون مراجعه به قسمت پذیرش دست به اقدامات عجیبی می‌زنند که  خسارت زیادی هم به بار می‌آورد.

برای مثال برخی سعی می‌کنند با ضربات مشت و لگد در را باز کنند و از آنجایی که در اتاق هتل‌ها معمولا بسیار محکم است در کار خود موفق نمی‌شوند. اما اخیرا مردی برای باز‌کردن در اتاقش در یک هتل مجلل از شلیک گلوله استفاده کرد.

این مرد که مجوز حمل سلاح را نیز در اختیار نداشت از جا گذاشتن کلید در اتاق به اندازه‌ای عصبانی شد که اسلحه را از جیب کتش بیرون آورد و به قفل در شلیک کرد. هر چند او توانست در را باز کند اما به جای اینکه شب را در اتاقش بگذراند راهی بازداشتگاه شد و باید جریمه زیادی هم بابت استفاده غیرمجاز از اسلحه بپردازد.

زورگیری در مدرسه

منهتن: دانش‌آموزی که به زور پول همکلاسی‌هایش را از آنها می‌گرفت سرانجام به دفتر مدرسه احضار شد. این پسربچه که نسبت به سایر دانش‌آموزان قد و هیکل بزرگ‌تری داشت، پول‌تو‌جیبی برخی از دانش‌آموزان ضعیف‌تر را از آنها می‌گرفت و تهدید می‌کرد در صورتی که به مدیر و ناظم مدرسه چیزی بگویند آنها را گوشمالی خواهد داد.

این وضعیت بیش از 2 هفته ادامه داشت تا یکی از دانش‌آموزان در حال از دست‌دادن پول‌هایش به گریه افتاد و صدای گریه او به اندازه‌ای زیاد بود که توجه سایر دانش‌آموزان را جلب کرد. به این ترتیب ناظم مدرسه در جریان قرار گرفت و ماجرای زورگیری این دانش‌آموز برملا شد. گفتنی است والدین این دانش‌آموز مسئول پرداخت پول‌هایی شده‌اند که فرزندشان به‌زور از همکلاسی‌هایش گرفته است. این دانش‌آموز تحت نظر روانپزشک قرار دارد.

کد خبر 102668

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز