جمعه ۲۵ دی ۱۳۸۸ - ۱۷:۰۵
۰ نفر

مرد اسرائیلی به اتهام تجاوز و به اسارت گرفتن 17 زن و 38فرزند خود در تل‌آویو، دستگیر شد

تحقیقات پلیس برای دستگیری این مرد با شکایت چند تن از همسران او آغاز شد. به گزارش بی‌بی‌سی، ماموران پلیس از یک‌سال قبل به‌دنبال دریافت شکایاتی از چند زن که مدعی بودند از سوی مردی به نام گوئل راتزون به اسارت گرفته شده‌اند، تحقیقات درخصوص این پرونده را شروع کردند.

بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که متهم بعد از ازدواج با 17 زن، از آنها در آپارتمان‌های تنگ و کوچکی در جنوب تل‌آویو نگهداری می‌کند.  ماموران با شناسایی یکی از این آپارتمان‌ها، وقتی وارد آنجا شدند با 10 زن و 17 کودک که در شرایط بسیار سختی نگهداری می‌شدند، روبه‌رو شدند.

با پیداشدن این افراد، مرد 60ساله، هفته گذشته از سوی پلیس دستگیر شد اما در بازجویی‌ها ادعا کرد که تمامی همسران و فرزندانش به اختیار و رضایت خود با او و در آپارتمان‌های کوچکش زندگی می‌کردند.

بعد از دستگیری این مرد، یکی از پسران او به پلیس گفت:  من زمانی را به خاطر دارم که پدرم فقط با مادرم زندگی می‌کرد اما نمی‌دانم چطور شد که او‌یکباره تصمیم گرفت 16زن دیگر هم اختیار کند.

او ادامه داد: در هر کدام از خانه‌های پدرم، یک قانون خاص وجود داشت. پدرم این قوانین را در کتابی که از یکی از خانه‌های او پیدا شده، نوشته و آنها را در خانه‌هایش اجرا می‌کرد.

هم‌اکنون مرد 60ساله متهم به تجاوز به عنف و به اسارت‌گرفتن همسران و فرزندانش است اما وکیل او مدعی است که این مرد ممکن است با دیگران کمی متفاوت باشد اما مجرم نیست.  قضات دادگاهی در تل‌آویو مشغول رسیدگی به این پرونده هستند و متهم نیز در حال حاضر در زندان به سر می‌برد.

کد خبر 99515

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز