سه‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
۰ نفر

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: سارق حرفه‌ای با ۱۳ فقره سرقت در مرکز استان خراسان جنوبی دستگیر و تحویل مقام قضایی شد.

دستگیری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ علیرضا فولادی گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو، ماموران انتظامی بیرجند با انجام تحقیقات میدانی و بررسی ادله و مستندات موفق شدند یک سارق سابقه‌دار و حرفه‌ای را در این شهرستان شناسایی و دستگیر کنند. سارق در بازجویی‌های خود به ۱۳ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهرستان بیرجند اعتراف کرد. ماموران در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده، تحویل مقام قضایی شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی هم از کشف ۳۶ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک در بیرجند خبر داد. سرهنگ غلامرضا شاهوردی گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی "علی‌آباد" شهرستان بیرجند هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند. ماموران در بازرسی از خودرو ۳۶ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک را که به طرز ماهرانه جاساز شده بود، کشف کردند و در این رابطه خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیر که به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

وی با هشدار درخصوص آثار سوء اعتیاد در جامعه، از شهروندان خواست ضمن تعامل با پلیس در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مجرمانه، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 565792

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha