همشهری آنلاین: علی کفاشیان با ارسال نامه‌ای از سوی دبیرکل فدراسیون جهانی فوتبال، به عضویت کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی این فدراسیون در آمد.

 "جرومه والکه"، دبیرکل فدراسیون جهانی فوتبال با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال کشورمان از انتصاب علی کفاشیان به عنوان عضو کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی فیفا خبر داد.

بنابر اعلام سایت فوتبال 3، درمتن نامه ارسالی از فیفا آمده است که این انتصاب در جلسه مورخ 3 دسامبر 2009 (12 آذر 1388) در جزیره روبن آفریقای جنوبی، توسط کمیته اجرایی فیفا صورت گرفته است. متعاقب تصمیم این کمیته،علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال ایران به عنوان یکی از اعضای کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی فدراسیون جهانی فوتبال منصوب شد.

 همچنین در ادامه این نامه آمده است؛ به منظور آشنایی اعضای کمیته وایجاد بانک اطلاعاتی، جلسه‌ای در حال برنامه‌ریزی است که تا آخر سال 2010 برگزار خواهد شد.

 عضویت علی کفاشیان در کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی فدراسیون جهانی فوتبال، پانزدهمین کرسی بین‌المللی ایران در کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا است که تعداد 6 کرسی آن مربوط به یک سال و نیم گذشته است که بیشترین میزان کرسی‌های کسب شده تاکنون می‌باشد.

کد خبر 99066

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز