همشهری آنلاین: دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهوری جمعه 10 آذر با اسماعیل هنیه نخست وزیر دولت فلسطین در دوحه قطر دیدار کرد

به گزارش ایرنا، دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهوری ، با تاکید برلزوم حمایت قاطع همه مسلمانان جهان از مردم فلسطین در برابر تجاوزها ، کشتارها، ظلم‌ها و خونریزهای رژیم اشغالگر قدس گفت: امروز همه می‌دانند که رژیم صهیونیستی برای ایجاد سلطه کشورهای استکباری در منطقه و نفوذ دشمن در قلب مسلمین ایجاد شده و ذات آن تهدید و تجاوز است.

به‌گزارش جمعه شب دفتر امور رسانه‌های ریاست جمهوری، رییس جمهوری جمعه عصر در دیدار "اسماعیل هنیه " نخست وزیر دولت فلسطین در دوحه قطر با بیان اینکه اگر ماهیت تهدید کنندگی از وجود رژیم صهیونیستی حذف شود دیگر فلسفه‌ای برای ادامه حیات آن باقی نمی‌ماند گفت: این رژیم برای به وجود آوردن تنش در منطقه و تحمیل سیاست‌های مستکبرانه آمریکا و انگلیس به کشورهای منطقه به وجود آمده است و هرگز نمی‌تواند به برقراری صلح و امنیت کمک کند.

دکتر احمدی نژاد با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط و نزول قرار گرفته است و حرکت آزادی خواهانه و مجاهدتهای مردم فلسطین روز به روز بالنده‌تر و موفق‌تر می‌شود تاکید کرد: امروز دیگر بسیاری از سیاستمداران غربی نیز درباره لزوم ادامه حیات این رژیم نامشروع دچار تردید شده‌اند و فلسفه وجودی آن زیر سوال رفته است.

رییس جمهوری با بیان اینکه وظیفه دینی مسلمانان جهان است که در کنار ملت فلسطین باشند گفت : قطعا پیروزی از آن ملت فلسطین و مسلمانان است و استمرار جنایات رژیم صهیونیستی موجب سرعت گرفتن سقوط این رژیم جعلی می‌شود.

اسماعیل هنیه نخست وزیر دولت فلسطین نیز دراین دیدار با تشکر از حمایت‌های دولت و ملت ایران از آرمان ملت فلسطین گفت : موضع درخشان جنابعالی و مردم ایران در حمایت از مبارزات برحق ملت فلسطین نشانه عمیق درک شما از مبانی اسلام است.

نخست وزیر دولت فلسطین با اشاره به روند روبه ضعف رژیم صهیونیستی درپی مقاومت مردم فلسطین تاکید کرد: انتفاضه ملت فلسطین تا تحقق آرمان فلسطینی و آزادسازی قدس شریف ادامه خواهد یافت.

کد خبر 9872

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز