مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۴ آذر ۱۳۸۸ - ۱۶:۴۵
۰ نفر

روزنامه همشهری در دومین جشنواره بین‌المللی انتخاب برترین نام و نشان‌های تجاری ایران، به‌عنوان یکی از 100برند برتر ایران معرفی شد.

در این جشنواره 100 نام و نشان تجاری در 24 صنعت و از بین 350 برند، در حوزه‌هایی همچون مواد غذایی، فرش، خدمات مالی و پولی، آموزشی، صنعت و معدن و داروسازی معرفی شدند. 

شیوه انتخاب برندهای برتر در مرحله اول بر مبنای سهم از ذهن مصرف‌کنندگان صورت گرفته است که در این مرحله 250‌شرکت در 131 حوزه صنایع و خدمات انتخاب شدند و 100 برند برتر در مرحله دوم و براساس مدل پژوهش انتخاب شده است.

تأکید بر نقش آموزش، تحقیق و دانش محوری در ارتقای جایگاه رقابتی نام و نشان تجاری در بازار  از جمله  اهداف این جشنواره است.

تأکید بر نقش آموزش، تحقیق و دانش محوری در ارتقای جایگاه رقابتی نام و نشان تجاری در بازار، ترویج فرهنگ مشتری‌مداری، تأکید بر لزوم توجه بر مدیریت نام و نشان تجاری(Brand)، تأکید بر ارزشیابی و ارزش‌گذاری مالی نام تجاری به‌عنوان یک دارایی نامشهود، ایجاد و ارتقای فرهنگ هوشمندی نسبت به نام و نشان تجاری، و شناسایی، معرفی و تجلیل از شرکت‌های برتر در حوزه مدیریت برند از جمله مهم‌ترین اهداف دومین جشنواره انتخاب 100 برند برتر ایران است.

کد خبر 97445

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز