چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۸۸ - ۱۸:۱۳
۰ نفر

نیوجرسی‌: مردی که قصد داشت با پوشیدن لباس مادرش از حساب بانکی او پول خارج کند به دام پلیس افتاد.

ماجرا از این قرار بود که این جوان 28 ساله از فرصت بیماری مادرش استفاده کرد و در حالی که او در بیمارستان بستری بود، از یک گریمور خواست تا چهره او را مانند مادرش گریم کند. سپس لباس‌های مادرش را پوشید و به شعبه بانکی رفت که مادرش در آن حساب داشت.

هرچند در نگاه نخست صندوقدار متوجه حیله این جوان نشد اما از روی دستخط وی به او شک کرد. به این ترتیب دست این سارق که می‌خواست از حساب مادرش پول سرقت کند، رو شد. گفتنی است مادر این جوان از او به اتهام تلاش برای سرقت شکایت کرده است.

عاقبت فقر و بی‌خانمانی 

منهتن: فقر و بی‌خانمانی یک جوان 25 ساله موجب شد که او به زندان بیفتد. این جوان که از یکسال پیش در خیابان زندگی می‌کرد به دنبال سرد شدن هوا تصمیم گرفت تا سرپناهی برای خودش پیدا کند. او در حال راه رفتن در کوچه‌پس‌کوچه‌ها بود که در یک خانه را باز دید و در کمال تعجب دریافت که کسی در خانه نیست.

او که به شدت خسته شده بود وارد این خانه شد و روی تخت پسر کوچک خانواده دراز کشید. او به یاد دوران کودکی‌اش، عروسکی که روی تخت بود را در آغوش گرفت و در همان حال به خواب رفت. به این ترتیب هنگامی که ساکنان خانه سر رسیدند، بدون کوچک‌ترین دردسری او را تحویل پلیس دادند.

این جوان پس از دستگیری به خبرنگاران گفت که فقط قصد استراحت داشته و به هیچ وجه به دنبال سرقت از این خانه نبوده است. با وجود این دادگاه او را به زندان محکوم کرده است.

سارق فرصت‌طلب

اوهایو: سارقی که فقط یک ساعت از دستگیری‌اش می‌گذشت، دست به سرقت از اداره پلیس زد. ماجرا از این قرار بود که ماموران، این مرد را در حال سرقت یک خودرو دستگیر کردند و این مرد میانسال را به اداره پلیس انتقال دادند.

از آنجایی که این مرد می‌خواست وکیل داشته باشد به او اجازه داده شد تا تماس تلفنی برقرار کند و به این ترتیب او چند دقیقه در اتاق رئیس پلیس تنها بود. اما در همین حین یک عدد شکلات و کلاه پلیس را سرقت کرد.

البته دوربین‌های مخفی این صحنه را ضبط کردند و پیش از اینکه این مرد فرصت بیرون آمدن از اتاق را پیدا کند، همراه با کلاه سرقت‌شده، دوباره در مرکز پلیس دستگیر شد. این در حالی است که مشخص نیست او چگونه می‌خواسته است کلاه پلیس را با خود از این مرکز خارج کند. او هم اکنون به اتهام سرقت خودرو و اموال پلیس در زندان به سر می‌برد.

تاکسی و گردشگران

کوالالامپور: گزارش‌ها حاکی از آن است که امروزه تاکسی‌ها برای گردشگران در مالزی بسیار بیشتر از سرویس‌های بهداشتی کثیف در این کشور آزاردهنده هستند. مطابق بررسی‌های انجام شده، گردشگران از خلق و خوی بد رانندگان تاکسی در این کشور و استفاده نکردن آنها از تاکسیمتر بیش از هر چیز دیگری ناراحت‌ هستند.

اغلب بی‌ادبی برخی رانندگان تاکسی موجب می‌شود که بین گردشگران و رانندگان درگیری ایجاد شود. این در حالی است که مالزی یکی از کشور‌هایی است که درآمد زیادی از راه جذب گردشگر دارد.

به همین دلیل مقامات قصد دارند قوانین سختگیرانه‌ای را به اجرا بگذارند تا سیستم تاکسیرانی این کشور مانند بسیاری از بخش‌های دیگر آن برای گردشگران کارآمد و راضی‌کننده باشد. در این بین دوره‌های آموزش برخورد با گردشگران برای رانندگان ضروری است.

کد خبر 97008

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز