سه‌شنبه ۱۷ آذر ۱۳۸۸ - ۱۸:۰۴
۰ نفر

فلوریدا‌: زنی که به همراه چند سگ و گربه در خانه‌اش زندگی می‌کرد، توسط شهرداری 600 هزار دلار جریمه شد.

بوی بسیار بدی که از این خانه استشمام می‌شد، موجب شد که همسایگان گمان کنند پیرزن مسن ساکن این خانه فوت کرده است. با وجود این هنگامی که ماموران وارد خانه شدند او را سالم یافتند و این در حالی بود که همه جای این خانه مملو از زباله بود.

به این ترتیب صاحبخانه به دلیل نادیده گرفتن مقررات و انباشته کردن زباله در خانه‌اش، جریمه شد. از سوی دیگر با وجود اینکه ماموران، این خانه را تمیز کرده‌اند، هنوز هم همسایگان از بوی بدی که از این خانه استشمام می‌شود شکایت دارند و احتمالا باید بار دیگر این خانه با مواد شوینده تمیز شود. 

عذرخواهی علنی از همسر 

ریاض: مردی برای بازگرداندن همسرش به خانه در مقابل چشم همه از او عذرخواهی کرد. این مرد جوان به خبرنگاران گفت که همسرش به دلیل تنبلی او از خانه قهر کرده و به منزل والدینش رفته است.

این در حالی است که همه تلاش‌های این مرد برای بازگرداندن همسرش موثر واقع نشد و او تصمیم گرفت دست به اقدام جدیدی بزند. او یک یادداشت نوشت که در آن چندین بار از همسرش عذرخواهی کرده بود و این یادداشت را در مقابل خانه والدین همسرش و در حالی که مردم دور او جمع شده بودند، با صدای بلند خواند. البته این اقدام او هم نتیجه نداد و برادران همسرش با او درگیر شدند.

با این حال شوهر پشیمان امیدوار است که همسرش به خاطر عذرخواهی علنی‌اش او را بخشیده و به خانه بازگردد. البته این زن تا کنون به خبرنگاران گفته است که به هیچ وجه تحت‌تاثیر این کار همسرش قرار نگرفته است.

سوء‌استفاده فوتبالی

ریو دو ژانیرو: سارقان با سوء‌استفاده از برگزاری یک مسابقه فوتبال به یک شرکت دستبرد زدند. ماجرا از این قرار بودکه آنها سر فرصت یک تونل زیرزمینی حفر کردند تا به خزانه این شرکت رسیدند.

اما از آنجایی که احتمال داشت توسط پلیس در حین سرقت دستگیر شوند، تصمیم گرفتند در شلوغی‌ این اقدام را عملی کنند. رسانه‌ها گزارش دادند که آنها از طریق تونل وارد شرکت شدند و با وجود اینکه چند ثانیه‌ای آژیر خطر به صدا درآمد، موفق شدند آن را از کار بیندازند.

از سوی دیگر سر و صدا به اندازه‌ای زیاد بود که صدای آژیر شنیده نشد و سارقان با اعتماد به نفس کامل در بین جمعیت از شرکت خارج شده و پا به فرار گذاشتند. پلیس هم‌اکنون به دنبال ردپایی از این سارقان حرفه‌ای است اما هنوز پیشرفتی در این زمینه حاصل نشده است. گفتنی است سارقان 6 میلیون دلار پول نقد با خود برده‌اند.

بوی خوش نان

لندن: پژوهش‌ها نشان می‌دهد که مردم از بوی نان تازه بیش از هر بوی دیگری خوش‌شان می‌آید. 400 هزار نفر که در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند، اعلام کرده‌اند که پس از بوی نان تازه، بوی ملحفه تازه شسته شده و چمن هرس شده را دوست دارند.

جالب است که برخی هم به یک نکته جالب اشاره کرده‌اند و آن استشمام هوای تازه، پس از یک مسافرت طولانی با قطار است که به عقیده آنها بوی بسیار خوشی است.

کارشناسان می‌گویند معمولا هر بویی خاطره‌ای را در ذهن فرد تداعی می‌کند و از آنجایی که بوی نان تازه برای همه ما خاطره خوشی به یاد می آورد، خیلی‌ها بوی نان تازه را بیش از هر بوی دیگری دوست دارند.

گفتنی است که بوی شکلات و وانیل هم برای خیلی‌ها خوشایند است. از سوی دیگر بوی سرویس‌های بهداشتی و سیگار هم در فهرست بدترین بو‌ها برای شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی قرار دارند.

کد خبر 96931

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز