چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۸۸ - ۰۹:۴۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: دکتر محمد باقر قالیباف، شهردار تهران با ارسال نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی، از تلاش‌های وی و نمایندگان مجلس در راستای تصویب طرح اخذ تسهیلات ارزی دو میلیارد دلاری از صندوق ذخیره ارزی قدردانی کرد.

به گزارش سما، در نامه محمدباقر قالیباف به علی لاریجانی آمده است: قطار شهری در شهر تهران و کلان شهرها بر اساس قوانین مصوب بایستی درصد قابل توجهی از سهم حمل و نقل درون شهری را عهده دار باشد. لیکن به دلیل قلت اعتبار، در طول چند سال گذشته قادر به تهیه تجهیزات مورد نیاز اعم از لوکوموتیو و واگن و قطعات نشده‌‌ا‌یم که این نقیصه در شهر تهران در ماه‌های اخیر بیشتر نمایان شده و حساسیت مجلس شورای اسلامی را در این زمینه و تصویب طرح اخذ تسهیلات ارزی دو میلیارد دلاری از صندوق ذخیره ارزی را موجب گردیده است.

در ادامه این نامه آمده است: لازم می دانم از مساعدت و عنایت حضرتعالی، نواب محترم رئیس، اعضا هیئت رئیسه کمیسیون‌های اصلی و فرعی مرتبط و قاطبه نمایندگان پر تلاش و دلسوز مجلس که با مساعی خود باعث تصویب طرح مزبور شدند و موجبات تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی قطار شهری را فراهم نمودند صمیمانه سپاسگزاری نمایم.

کد خبر 96977

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز