سما: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به برنامه‌های مختلف شهرداری به مناسبت عید غدیر خم، از اهدای بلیت رایگان به دارندگان نام علی و یا ترکیبی از این نام در پایانه‌های تحت پوشش شهرداری خبرداد.

محمد هادی ایازی با بیان اینکه به مناسبت فرا رسیدن هفته ولایت، ستاد هماهنگی ویژه برنامه‌های هفته ولایت طبق مصوبه شورای‌عالی فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تهران تشکیل شد، گفت: به این مناسبت و در شب و روز عید غدیر در همه نواحی شهر تهران، یک سامانه نشاط به برپایی جشن برای شهروندان می‌پردازد و مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف فوتبال، فوتسال و والیبال برای خواهران و برادران با عنوان جام ولایت در سطح مناطق برگزار می‌شود.

معاون شهردار تهران خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی اجتماعی مقاله نویسی، حکمت‌های نهج البلاغه و موضوعات مرتبط با هفته ولایت با محوریت کودکان و نوجوانان و تجلیل از سادات به‌ویژه خانواده شهدا، نخبگان و قهرمانان سطح مناطق در هر محله با محوریت مساجد از دیگر برنامه‌های این هفته است.

ایازی از برپایی برنامه «در خم پنهان» به این مناسبت خبر داد و گفت: این برنامه شب شعر و مدیحه‌سرایی است که با حضور شاعران و مدیحه سرایان در سطح مناطق برگزار خواهد شد.

معاون شهردار تهران با اشاره به برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و هنری در سطح مناطق 22 گانه اظهار داشت: مسابقه حفظ کامل حدیث غدیر با مشارکت بنیاد بین‌المللی غدیر، برپایی همایش غدیریه با حضور نخبگان و ائمه جماعات از جمله این برنامه هاست.

ایازی خاطرنشان کرد: با هدف ارتقای شادی و معنویت شهروندان، میادین میوه و تره بار به برگزاری جشن‌های مختلف می‌پردازند و همچنین اداره کل آموزش و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری نیز جشن عید تا عید را به مناسبت هفته ولایت در مدارس تحت پوشش شهردار مدرسه و شهردار خانواده برگزار می‌کند.

وی با اشاره به برنامه‌های سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای تهران گفت: این سازمان علاوه بر نصب بنرهای تبریک در پایانه‌ها، به پخش سرودهای مرتبط با این موضوع می‌پردازد و ایستگاه‌های صلواتی و فرهنگی نیز در محوطه پایانه‌ها برگزار می‌شود.

ایازی درخصوص اهدای بلیت رایگان به دارندگان نام علی گفت: سازمان پایانه‌ها به این مناسبت به دارندگان نام‌های علی و یا ترکیبی از نام علی بلیت رایگان به مقصد شهرهای مختلف کشور اهدا می‌کند.

کد خبر 96625

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز